Gå til innhold

hvilken type topp passer egentlig til "ripped" jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med forslag da folkens!

er en bukse fra bik-bok eg har,lys farge med hull hele veien nedover bena.

så hadde sett for meg noe litt mer "pyntet" topp,så det ikke blir altfor rocka..

Må på shopping før helgen,men aaner jo ikke hva eg skal se etter! :tristbla:

noen som har tips/gjerne linker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet

Jeg ville hatt en enkel sort topp med blonder. Det er det mye av i butikkene nå. Synes ikke du skal ha en altfor pyntet topp, da blir det litt for mye som skjer. Men heller ingen rocka topp. Ensfarget og pent + blonder! Grått, blått osv. går jo også fint.

Skrevet

Jeg ville droppet blondene jeg da... Men en enkel svart topp, gjerne i bomull. Så hadde jeg funnet meg noen store kule øredobber, eller et kult smykke.

Gjest Gjest_nesevis_*
Skrevet

løs stort paljettvest fra HM over enkel hvit singlet. jeg synes sånne bukser er dritkult så lenge man klarer å holde det litt "typete" og ikke for mye "glamourmodell-bimbo-lookalike".

Skrevet

også synes jeg det er veldig fint med pumps til, da blir det mer sexy.

Skrevet

Jeg ville i alle fall brukt noe som toner ned buksene litt, altså ingen utfordrende utringninger, stoffer o.l.

Støtter forslag om hvit enkel singlet eller topp med en paljettvest over! :)

Gjest Nattvette
Skrevet

Syns ein singlet eller ei t-skjorte er greit til sånne bukser eg.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Ville hatt en helt enkel ensfarget t-skjorte, longsleeve eller singlet til. Jeg hadde gjerne hatt stor ørepynt eller et armbånd til.

Jeg synes det blir litt overkill med stæsja topp til sånne bukser.

Skrevet

Takker for svar!hadde tenkt å ha ankelstøvletter til,har ikke pumps..og er ikke spes.dreven i å gå med veldig høye hæler.. :sjenert:

Da får eg nok satse på en svart singlet,og finne noen kule øredobber eller noe til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...