Shinana Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Hei, Kjøper egentlig mye jeans på nettet, men nå er jeg på leting etter jeans som er skikkelig skinny, og jeg vil prøve dem før jeg kjøper. Vil ikke ha leggings eller jeggings, men jeans. Vil ha dem skinny helt ned til ankelen. Har prøvd hos BikBok og hos H&M, men de sitter litt løst fra midt på leggen og ned synes jeg. Er jo grenser for hvor mye man kan regulere med størrelse liksom Har noen som er nesten der, men ikke helt. Kan selvfølgelig bruke symaskina og sy inn. Noen som har tips om hvor jeg kan finne skinny jeans som sitter "spray-on" helt ned til rundt ankelen?
Vilma Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Hei, Kjøper egentlig mye jeans på nettet, men nå er jeg på leting etter jeans som er skikkelig skinny, og jeg vil prøve dem før jeg kjøper. Vil ikke ha leggings eller jeggings, men jeans. Vil ha dem skinny helt ned til ankelen. Har prøvd hos BikBok og hos H&M, men de sitter litt løst fra midt på leggen og ned synes jeg. Er jo grenser for hvor mye man kan regulere med størrelse liksom Har noen som er nesten der, men ikke helt. Kan selvfølgelig bruke symaskina og sy inn. Noen som har tips om hvor jeg kan finne skinny jeans som sitter "spray-on" helt ned til rundt ankelen? Du kan prøve High Kai fra Nudie! Jeg ELSKER mine!! De er litt høye på livet, men det synes jeg bare er deilig! De har også en litt lavere modell som heter Tight Long John, ca like smale i bena. De har en egen konseptbutikk på Grünerløkka!
Shinana Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Nudie modellene du nevner er veldig bra, MEN ikke trange nok ved anklene Skjønner?
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg kjøpte noen på HM for noen år siden som var helt utrolig skinny, de er de trangeste jeg har hatt på leggen noensinne (type ta på seg sokker før man tar på seg bukse). Aner ikke om disse er i produksjon lenger, kanskje ikke? Jeg trodde skinnyjeansa til Levis kanskje var såpass trange nede, men jeg har strengt tatt ikke prøvd. Acne har en del skinny, men tror ikke de er såpass trange som du vil ha de nede. Hva med Cheap Monday? De er jo bra skinny. Lykke til!
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Cheap Monday og TopShop har skikkelig skinny legg.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Hei, Kjøper egentlig mye jeans på nettet, men nå er jeg på leting etter jeans som er skikkelig skinny, og jeg vil prøve dem før jeg kjøper. Vil ikke ha leggings eller jeggings, men jeans. Vil ha dem skinny helt ned til ankelen. Har prøvd hos BikBok og hos H&M, men de sitter litt løst fra midt på leggen og ned synes jeg. Er jo grenser for hvor mye man kan regulere med størrelse liksom Har noen som er nesten der, men ikke helt. Kan selvfølgelig bruke symaskina og sy inn. Noen som har tips om hvor jeg kan finne skinny jeans som sitter "spray-on" helt ned til rundt ankelen? Hei! Funnet steder som har helt skinny spray on jeans? Jeg er en gutt som går i helt skinny spray on jeans:)
Shinana Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2009 Hei! Funnet steder som har helt skinny spray on jeans? Jeg er en gutt som går i helt skinny spray on jeans:) Tøft gjort av deg! Hvilke da, og hvor har du kjøpt? Du kunne jo kanskje vise oss et bilde av deg selv i dem? Mange som vil være nyskjerrige her! Garantert!
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Mange gutter går i jente butikker for å få trangest mulig jeans.. jeg så en på mango da jeg handlet som prøvde bukser:) synes det var kjempe kult
Frysepulver Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 Groupie fra Bik Bok var veldig smale...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå