Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal folk bryte avtaler i siste liten??! Det er så utrolig irriterende...! :x Går ikke an å gjøre om på ting når folk avlyser så sent. Greit nok at det av og til kan dukke opp ting rett før man har en avtale, men da kan man i alle fall unnskylde seg... *Frustrert*

Milly86 :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er et utslag av mobil-tiden som vi lever i, jeg. Merker i hvert fall at mine venner er blitt dårligere til å holde avtaler, ja egentlig til å gjøre avtaler også. Fordi man har muligheten til å endre på avtalen helt fram til møtetidspunktet, er det som om ingen gidder å anstrenge seg.

Har 50000 eksempler på folk som sender "jeg blir en halvtime forsinket" på sms rett før vi skulle ha møtt hverandre. Og den velkjente - "okei, vi kan jo bare snakkes nærmere".

Irriterende. Derfor prøver jeg å være både punktlig og å holde avtaler.

lmari

- tilhenger av skriftlige innbydelser og bindende påmelding.... :roll:

Skrevet

Kan hende det. Saken er at jeg og en venninne skulle servere i et selskap, men hun kom ikke hit før i dag. Veiene var stengt og hun brukte lang tid på reisen, og sa derfor at hun var for sliten til å være med. Det er jeg som kjenner folkene vi skulle hjelpe til hos, og jeg kunne i alle fall ikke bare avlyst sånn uten videre. Det kan visst hun, for hun kjenner dem ikke... Synes det er veldig skuffende. Har ikke tid til å få tak i noen andre nå, heller.

Skrevet

Og jeg skulle ha et møte med en i banken i går klokka fire, og gikk tidlig fra jobb for å rekke det. Når jeg kom dit, var han ikke der! Han hadde lagt igjen en melding på mobilsvareren min fem på fire (!) om at han satt fast i et annet møte... GRRRRRRR! Snakk om uprofesjonelt.

Men privat er det også irriterende når man har satt av tid, og den andre parten tydeligvis ikke synes det er så viktig å møte opp i tide, eller møte opp i det hele tatt...

Skrevet

Jeg HATER at andre ikke har respekt for MIN tid!!!

Skrevet
Jeg HATER at andre ikke har respekt for MIN tid!!!

:enig_animasjon: Så utrolig enig med deg Lavendel!

Dina :P

Skrevet

Å ja!!!

Har ei veldig god venninne som er helt håpløs på tid. Det hender at vi møtes til lunsj og ettersom vi da har begrensa tid så vil jeg bruke tida godt, men når hun kanskje kommer ti minutter for sent... vel... need I say more? :evil:

Suz :blunke:

Skrevet
Kan hende det. Saken er at jeg og en venninne skulle servere i et selskap' date= men hun kom ikke hit før i dag. Veiene var stengt og hun brukte lang tid på reisen, og sa derfor at hun var for sliten til å være med. Det er jeg som kjenner folkene vi skulle hjelpe til hos, og jeg kunne i alle fall ikke bare avlyst sånn uten videre. Det kan visst hun, for hun kjenner dem ikke... Synes det er veldig skuffende. Har ikke tid til å få tak i noen andre nå, heller.

Kjenner meg veldig igjen i denne historien. Jeg har en venninne som oppfører seg maken!! :frustrert::sinna:

I det siste har jeg bare begynt å boikotte henne...orker ikke å inngå avtaler med henne lenger!

Clea

Skrevet

Må bare slenge meg på denne, og si HELT ENIG.

Jeg er også meeeget lei av venner som bryter avtaler i siste liten.

Det er en sånn "det-dukket-opp-noe-bedre"-mentalitet som jeg ikke har særlig mye til overs for!

Dette gjelder også å komme til avtalt tid, og ikke la andre vente på deg. Jeg har ei venninde som er ekstra ille. I januar en gang (og det var KALDT!!) skulle hun hente meg hjemme kl. 19.00. Jeg står altså ute, for at hun skal slippe å vente på meg. Da klokken ble 19.20, var jeg stiv som en pinne, og ringte henne.

"Hvor i all verden er du hen? Jeg begynner å bli j..... kald".

"Åh, hei. Jeg sitter på do, jeg"

:evil: :evil: :evil: :evil:

Hva med å gi beskjed? Det koster så lite....

Skrevet

Je er også helt enig, har brutt med en av mine beste venninner pga dette.

Bestandig når jeg ba på middag eller vi var flere som hadde avtalt noe sammen, så dukket det opp noe bedre og mer spennende og hun avlyste hver gang...

Det fikk meg til å føle meg som mindeverdig! Når du først har lagt merke til det, så blir man jo bare mer og mer fobanna for hver gang det skjer.

Så hvis hun synes det er så forferdelig kjedelig å være sammen med meg og vennegjengen, så får hun heller stå der uten venner til slutt, jeg gidder ikke å be henne mer!!! :evil:

:o Så enig var jeg :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...