Gå til innhold

Nummer til salgs på finn.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette hva jeg tror det er? Telefonnumre til salgs?

Finn

Betaler folk virkelig i dyre dommer for dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er dette hva jeg tror det er? Telefonnumre til salgs?

Finn

Betaler folk virkelig i dyre dommer for dette?

Det er isåfall helt idiotisk. Men det var jo veldig populært med såkalte "gullnummer" for noen år siden. Verdt pengene er det nok imidlertid ikke. 150 000 må jo være en vits.

Skrevet

Det er som regel selvstendig næringsdrivende og firmaer som trenger et tlf-nummer som er lett å huske. Markedsføring, rett og slett. Jeg vet ikke hvor mye det lønner seg, men regner med at det hjelper på inntektene hvis så det er så ettertraktet.

Skrevet

Nei, folk betaler ikke det, dette er hva folk håper å få, noe som er fullstendig urealistisk. Ett vanlig gullnummer koster rundt 5000 fra operatør, og disse numrene er ikke gullnumre heller. Har man ett veldig spesielt nummer, med fire nuller eller lignende får man 15-30.000 for det, men disse prisene her er fantasipriser, ihvertfall for disse numrene.

Skrevet

Jo folk betaler det.

En som la ut telefonnummeret sitt til salgs bare for å se hva som skjedde (han hadde et ganske kult nummer da), og etter bare et par timer ringte det flere som var villige til å betale godt over 200.000kr for nummeret.

Skrevet
Jo folk betaler det.

En som la ut telefonnummeret sitt til salgs bare for å se hva som skjedde (han hadde et ganske kult nummer da), og etter bare et par timer ringte det flere som var villige til å betale godt over 200.000kr for nummeret.

Hva skjer? Jeg har et ganske enkelt nummer... *ser muligheter til å tjene penger*

Skrevet

Aner ikke noe mer om det enn at det fungerer, men at man må ha et litt spesiellt nummer.

Gjest BrennheteBadeand
Skrevet
Jo folk betaler det.

Samme var det med en kompis av meg å, en han kjenner hadde lagt ut nr sitt for 150.000, å det hadde blitt solgt med en gang.

Så da tenkte han at han kunne da prøve han å, for han klarte seg da helt fint med en vanlig nr. Så han la det ut for 70.000, å det ble solgt dagen etter.

Gjest Ikke-liberalist
Skrevet

Dette viser jo med all tydelighet at det er svært mange i dette landet som betaler for lite skatter og avgifter.

Skrevet

Har et ganske kult nummer selv, men hva GJØR man dersom man får solgt? Kan man så enkelt ringe operatøren og avslutte abonnement og endre eier??

Skrevet

Drøy pris! Men noen ville betalt for et tlf.nummer.

150.000 derimot tror jeg ville blitt vanskelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...