Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Hvor lang tid går det sånn generelt til en mann sier at han vil noe mer seriøst? Bli samboer? Er det normalt å ikke snakke noe om det før det har gått minst ett år? Eller betyr det at man bare bør innfinne seg med at han ikke er særlig interessert? Vet at jeg må snakke med han, men spør bare helt generelt,og hva som er andres erfaringer. Og også for senere forhold hehe.
Gjest Marlo Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Helt idiotiske spörsmål for å väre ärlig. Det finnes ingen fasit på slikt, noen trenger flere år på seg mens andre er klare med en gang.
leirbål Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Hvor lang tid går det sånn generelt til en mann sier at han vil noe mer seriøst? Bli samboer? Er det normalt å ikke snakke noe om det før det har gått minst ett år? Eller betyr det at man bare bør innfinne seg med at han ikke er særlig interessert? Vet at jeg må snakke med han, men spør bare helt generelt,og hva som er andres erfaringer. Og også for senere forhold hehe. Hei. Spør ham hva han tenker om forholdet deres? For noen er det naturlig å flytte sammen tidlig, for andre tar det lang tid. Det er mange mulige årsaker til at han ikke tar det opp. Hvis du ønsker å bli samboer eller noe annet, så snakk med ham. Det er sjelden at noen gjetter hva du ønsker, og gir det det, hvis du ikke sier det.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Det er sjelden at noen gjetter hva du ønsker, og gir det det, hvis du ikke sier det. Det er sant det. Jeg blir sint jeg. Og så går jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå