Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg sliter med lange sykluser og å bli gravid. Nærmer seg at vi har prøvd et års tid. Syklusene har fremdeles ikke stabilisert seg. Har prøvd Vitex et par sykluser; de reduserte hvertfall perioden med noen dager, men intet hell der heller... Så det jeg lurer på er: neste steg? Blir det å bestille time hos fastlege? Kan han gjøre noe eller vil han bare henvise meg til gynekolog? Kan jeg skippe fastlegen og gå rett til gynekolog? Har det noe å si prismessig? Håper på litt tips og erfaringer..!
^^Belle^^ Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg tror ikke det går å skippe fastlegen. Du trenger henvisning fra vedkommende for å få time på sykehuset. Dette er jo offentlig selvsagt. Vil dere gjøre det privat tror jeg det bare er å ta kontakt med en privat klinikk, men det er selvsagt veldig mye dyrere.
Phobaeticus Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Hei. Jeg gikk til fastlegen min og hun skrev henvisning om videre utdredning til både Ullevål og Aleris (privat), så kunne jeg se hvem jeg fikk svar av først og så velge selv. Fikk svar fra Aleris først, men kun få dager etterpå fikk jeg svar fra Ullevål også, så da valgte jeg Ullevål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå