Gjest bente85 Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Ja, jeg har flere ganger hatt verkebyll på underlivet i huden der, men aldri vært plaget med dette på noen andre steder på kroppen. Nå den senere tid så har jeg hatt en slags fast plass på puppen som ofte blir betent, og nå er den det igjen. Det er ikke noe kvise, men bare at jeg klemte på området der ikveld, gjorde at det kom ut mye blod og verk. Og hver gang jeg klemmer, så kommer det ut litt. Jeg har en medisin, et slags antibiotika lignende som jeg kan smøre på, så blir det bedre og helt borte igjen. Men hva kan jeg gjøre for å forebygge slike byller i fremtiden?
Avalon Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Ja, jeg har flere ganger hatt verkebyll på underlivet i huden der, men aldri vært plaget med dette på noen andre steder på kroppen. Nå den senere tid så har jeg hatt en slags fast plass på puppen som ofte blir betent, og nå er den det igjen. Det er ikke noe kvise, men bare at jeg klemte på området der ikveld, gjorde at det kom ut mye blod og verk. Og hver gang jeg klemmer, så kommer det ut litt. Jeg har en medisin, et slags antibiotika lignende som jeg kan smøre på, så blir det bedre og helt borte igjen. Men hva kan jeg gjøre for å forebygge slike byller i fremtiden? Det vet nok en lege bedre vil jeg tro. Men, jeg har en venninne som har en slik byll i underlivet. Og den kommer og går, hun fikk beskjed om at hvis den kom tilbake igjen så skulle hun får operert. Hva de akkurat da tar bort vet jeg ikke. Så spør en lege om det er noe annet alternativ enn at de/den bare skal komme og gå som den vil. Slike byller kan man få omtrent absolutt overalt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 vet dere hvordan en slik byll ser ut? tror jeg har tre i underlivet :s
Gjest Tipo Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Det høres ut som noe jeg så på Pinlige Sykdomer UK. En mann led av en slik byll pga en infeksjon i en hårsekk i huden, han hadde denne midt i rompa så han kan ikke ha hatt det deilig. Til slutt opererte de vekk allt det infiserte vevet og ba han barbere for å ungå flere byller.
Gjest Samskeyti Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 (endret) . Endret 24. august 2010 av Samskeyti
Gjest Mahareth Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Gå nå til legen med dette her ja! Jeg hadde en verkebyll i halsen en gang. Den kom med ekstremt hovne mandler, og jeg mistet stemmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå