sirka Skrevet 15. august 2003 #1 Skrevet 15. august 2003 Jeg har lyst til å bli gravid, men er litt redd for kvalmen skal ødelegge for meg på jobb. Er i en ny jobb og har lyst til å gjøre en god innsats før jeg evt. går ut i svangerskapspermisjon. Hvordan har det funka med dere? Jeg må pendle. Kanskje ikke så lurt å ta bussen de første månedene? Har en følelse for at jeg blir veldig kvalm. Blir fremdeles bilsyk for den minste ting
Furstina Skrevet 15. august 2003 #2 Skrevet 15. august 2003 Kom ihåg att inte alla får kvalme. En del får det och är jättedåliga, andra får bäckenbottensuppluckring och har jätteont. Låt inte det hindra dig att bli gravid - det är en sådan kort stund i livet du eventuellt mår dålig under graviditeten. Hälsningar Furstina som är i vecka 21 och har mått jättebra hela tiden!
Kipa Skrevet 15. august 2003 #3 Skrevet 15. august 2003 jeg har vært på jobben hver dag jeg- til tross for ekstrem kvalme til tider. har spydd både før, på og etter jobb og på bussen. Må ha med pose da veit du...Men man kan ikke tenke på at en ikke skal bli gravid pga det. Som Furstina sier, noen blir det ikke- noen har det kun om morgenen og noen er det hele tiden den første stunden.Noen få hele svangerskapet. For meg ble det borte i uke 17. Og jeg er ikke bilsyk, så det tror jeg har liten sammenheng... Og når man tenker etter er det absolutt verdt det!!
Gjest Nora Skrevet 15. august 2003 #4 Skrevet 15. august 2003 Ha noen Ritzkjeks for hånden og drikk masse vann. Dette hjalp meg da jeg var ny i jobben. Men som regel er det bare på morgenen og/eller kvelden kvalmen er verst. Ta ikke sorgene på forskudd... :D
Kosejenta Skrevet 16. august 2003 #5 Skrevet 16. august 2003 Det er jo ikke sikkert at du blir kvalm. Jeg ble det, og jobbet 50% en periode, og det fungerte helt greit. Ingen visste på jobbe at jeg var gravid bortsett fra sjefen min(som også er gravid :D ) Men drik mye og ha noe kjeks i nærheten. Lykke til Kosejenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå