Gjest Gjest_happy_me_* Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Hva synes dere om denne kåpen i rød? http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink=
Sani Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 den var fin. utrolig fin med de knappene :-)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Hva synes dere om denne kåpen i rød? http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= Den er lekker, men et blikkfang. Er du slank og tåler bli sett på, er det bare å iføre seg den. Personlig med litt for mange kilo midt på magen, holder jeg meg unna.
Gjest Gjest_happy_me_* Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Den er lekker, men et blikkfang. Er du slank og tåler bli sett på, er det bare å iføre seg den. Personlig med litt for mange kilo midt på magen, holder jeg meg unna. Veier under 45kg så tror nok det går bra for min del hvertfall
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Fin kåpe! og rødt er en nydelig farge til alle størrelser!!!!!
Ella_Grey Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg syns den er kjempefin! Veldig fin i rødt. Og det er mye ull i den, ikke masse akryll/poliester-dritt. Det eneste er at jeg lurer litt på om det "beltegreiene" rundt kragen kan bli irriterende...
The Kitten Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg synes den var veldig fin. Likte den også i naturfarget.
Violetsky Skrevet 14. oktober 2009 #10 Skrevet 14. oktober 2009 Den var veldig fin! Fikk nesten lyst på en selv (Hadde jeg bare hatt råd så...)
Gjest emmeline Skrevet 14. oktober 2009 #11 Skrevet 14. oktober 2009 fin, men ville ikke hatt den selv.
Gjest Gjest_happy_me_* Skrevet 14. oktober 2009 #12 Skrevet 14. oktober 2009 Den var veldig fin! Fikk nesten lyst på en selv (Hadde jeg bare hatt råd så...) Har selv ikke råd til den.. Men setter det på kontoen jeg har hos dem. Da kommer ikke regingen før i slutten av måneden. Å da kan du forsatt ikke betale den da,så er de veldig grei med å gi utsettelse på regningen
Vera Vinge Skrevet 14. oktober 2009 #13 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg syns den var fin. Fint med hvite ullkåper, selv om det kan være litt upraktisk. Det eneste jeg lurte litt på, var beltet rundt halsen. Om det kan være plagsomt og se litt nakkekrageaktig ut i den hvite varianten?
linel Skrevet 16. oktober 2009 #15 Skrevet 16. oktober 2009 Kjempeflott!! Klasssisk, men likevel ikke HELT standard!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå