Meaty Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har kjøpt dette kjedet med anheng i gave til noen, vedkommende er veldig fornøyd med smykket og jeg vil gjerne kjøpe matchende øredobber, ring eller armbånd. Det er altså sølv med stein av blå topas. Jeg vet at butikken har armbånd og øredobber som liksom skal matche, men de synes jeg ikke er noe fine, og de er helt annerledes i fasongen så det ser rart ut. Anhenget er mindre enn det ser ut på bildet, det er vel ca. 2-3 cm i diameter. Er det noen som har sett noe som kan passe til dette, helst i butikker i Norge, evt. websider?
Gjest Lille-pus Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har kjøpt dette kjedet med anheng i gave til noen, vedkommende er veldig fornøyd med smykket og jeg vil gjerne kjøpe matchende øredobber, ring eller armbånd. Det er altså sølv med stein av blå topas. Jeg vet at butikken har armbånd og øredobber som liksom skal matche, men de synes jeg ikke er noe fine, og de er helt annerledes i fasongen så det ser rart ut. Anhenget er mindre enn det ser ut på bildet, det er vel ca. 2-3 cm i diameter. Er det noen som har sett noe som kan passe til dette, helst i butikker i Norge, evt. websider? Nydelig anheng Så heldig noen er Bjørlund har litt øredobber med topas, men de er i hvitt gull - og ofte med litt "tilbehør", noe som blir reflektert i prisen. Ring (hvitt gull) m/topas- denne er nok min favoritt av Bjørklunds ringer med topas Litt mer sofistikert ring (hvitt gull) med topas og diamanter Av øredobbene kan kanskje disse være et tips ?
Meaty Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2009 Tusen takk for innspill! De smykkene du viser til er kjempefine, og hadde passet veldig godt. Dessverre er de i en litt annen prisklasse enn det jeg hadde tenkt. Hvitt gull er utrolig fint, det er faktisk det jeg liker aller best selv. Hadde jeg hatt penger så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå