Gå til innhold

Ørepynt, armbånd eller ring som matcher dette kjedet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt dette kjedet med anheng i gave til noen, vedkommende er veldig fornøyd med smykket og jeg vil gjerne kjøpe matchende øredobber, ring eller armbånd. Det er altså sølv med stein av blå topas. Jeg vet at butikken har armbånd og øredobber som liksom skal matche, men de synes jeg ikke er noe fine, og de er helt annerledes i fasongen så det ser rart ut.

Anhenget er mindre enn det ser ut på bildet, det er vel ca. 2-3 cm i diameter.

Er det noen som har sett noe som kan passe til dette, helst i butikker i Norge, evt. websider?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet
Jeg har kjøpt dette kjedet med anheng i gave til noen, vedkommende er veldig fornøyd med smykket og jeg vil gjerne kjøpe matchende øredobber, ring eller armbånd. Det er altså sølv med stein av blå topas. Jeg vet at butikken har armbånd og øredobber som liksom skal matche, men de synes jeg ikke er noe fine, og de er helt annerledes i fasongen så det ser rart ut.

Anhenget er mindre enn det ser ut på bildet, det er vel ca. 2-3 cm i diameter.

Er det noen som har sett noe som kan passe til dette, helst i butikker i Norge, evt. websider?

Nydelig anheng :)

Så heldig noen er :)

Bjørlund har litt øredobber med topas, men de er i hvitt gull - og ofte med litt "tilbehør", noe som blir reflektert i prisen.

Ring (hvitt gull) m/topas- denne er nok min favoritt av Bjørklunds ringer med topas

Litt mer sofistikert ring (hvitt gull) med topas og diamanter

Av øredobbene kan kanskje disse være et tips ?

Skrevet

Tusen takk for innspill! :)

De smykkene du viser til er kjempefine, og hadde passet veldig godt. Dessverre er de i en litt annen prisklasse enn det jeg hadde tenkt. Hvitt gull er utrolig fint, det er faktisk det jeg liker aller best selv. Hadde jeg hatt penger så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...