Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #1 Skrevet 23. april 2002 Den kom en dag for tidlig. Da var det mest blodig utflod. Nesten ingenting i bindet. Så blødde jeg litt mer i to dager, og så hadde jeg brunt utflod i 2 dager. Vanligvis så har jeg mensen i 6 - 7 dager, med mye mer blod og sterke smerte. Jeg kjente ikke at jeg hadde den en gang. Før mens bruker jeg å ha ømme bryster, og dette hadde jeg nå og. Men jeg har det fortsatt, selv om mensen er over for denne gang. I tillegg så stikker de litt (vondt å ligge på magen i perioder), virker mye fastere og tyngre. Av og til har jeg blankt ( kanskje litt hvitt) utflod på papiret. Jeg føler at det er noe som på enn måte renner i trusa. Jeg har litt stikking i magen også. Veldig kvalm i perioder, og tempen har ligget på 37,5 - 37.9 den siste tiden. Jeg tør ikke å teste meg, da jeg er redd for å bli skuffet. Er det noen som har opplevd det samme?
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #2 Skrevet 25. april 2002 Kjære deg, ta en test!! Det er bedre i lengden. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå