Gå til innhold

Problem med valg av forlover

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har valgt min 3 skjønne voksne døtre til å være forlovere. Sønnen min skal stå ved min side. :)

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min storebror er min forlover. Da vi var små krangla vi som hund og katt, men om hans kompiser var stygg med meg (som faktisk kunne være relativt ofte...) så var han storebror på flekken :blush: Ikke har jeg noen barndomsvenner jeg har kontakt med lenger heller. Min bror har jeg tross alt kjent i 30 år, og vi er kjempegode venner.

Skrevet

Jeg har også mannlig forlover og synes det er kjempeflott.Blir mer og mer vanlig

Skrevet

Jeg hadde ikke likt at mannen min hadde kvinnelig forlover dersom det ikke var en slektning. Skulle mannen ha en bestevenninne, liksom. Nei takk. Bestekamerat, ja, men ikke bestevenninne. Da hadde jeg nesten begynt å lure på om han var homo.

Skrevet

Jeg har mannlig forlover, fått noen reaksjoner på det, men det blåser jeg i :) Han er bestevennen min og den som føltes riktig!

Gjest Awsome
Skrevet (endret)

Når/om den tid kommer, så skal eg ha min lillesøster og evt min lillebror.

Endret av Awsome
Gjest loren
Skrevet

jeg valgte bestekameraten min, det har vært så mye drama oppigjennom i venninnegjengen, at selv om alle er venner nå så er det ingen av de jeg lenger har samme samhørighet med som bestekameraten min..

Skrevet (endret)

Min variant er det en del som har reagert på, men posetivt :biggrin:

Jeg har 5 veldig nære bestevenniner og slet skikkelig for å velge en av de. Klarte å velge ei og forklarte hvorfor til venninene mine....men sa at jeg gjør en liten vri. På papiret er det hun jeg har valgt som forlover men for min del vil jeg ha de alle der. Så de andre 4 skal være brudepikene mine :hjerte: Skal også ha prinsene mine som brudesvenner og tantebarn skal være blomsterpiker og brudesvenner. Det blir en stor blomsterklase der fremme :hjerte: Jeg liker å gjøre litt spesielle ting, på en posetiv måte :hjerte:

Endret av Pearlys

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...