Lurvina Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg og kjæresten har planer om å gifte oss en dag, men vi har ikke satt noe dato, eller begynt noe planlegging ennå Men uansett så har jeg kommet fram til at jeg ikke har peiling på hvem jeg skal velge som forlover. Jeg har venninner, det er ikke det, men jeg føler at jeg har vokst fra hun som jeg har kjent lengst. Det har også vært en del drama som hun har laget, særlig den første tida etter jeg ble sammen med kjæresten, tror det var litt sjalusi De andre venninnene har det vært litt fram og tilbake med kontakten siden vi bor litt langt unna hverandre pga skole. Nå lurer jeg på om jeg skal spørre min lillebror om han vil være min forlover, så er det noen her som har erfaring med å velge litt utradisjonelt, og om dere har fått noen reaksjoner på det?
Tante Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Min svoger hadde sin beste vennine. Jeg synes det høres kjempekos ut med lillebror som forlover jeg!
Supramundane Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har vel valgt litt utradisjonelt.. og spurte en av mine inngiftede onkler om han ville være min forlover (jeg er kvinne). Han kom riktignok inn i familien allerede før jeg har født, men det vanlige er vel å velge en bestevenninne. For meg var det uansett riktig, og jeg har ikke fått noen negative tilbakemeldinger overhodet - heller omvendt!
Sunshine Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Min venninne skal være forlover til sin kompis, jeg synes ikke det er noe rart i det hele tatt. Selv valgte jeg to venninner, siden jeg ikke ønsket å velge mellom dem
Idnar Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har også vurdert min bror som forlover! Hun jeg har sett for meg skulle være forlover kan ikke komme i bryllupet vårt! Derfor står valget mellom min bror og en venninne som bor ganske langt unna. Jeg har forhørt meg litt med foreldrene våre og de synes det bare er koselig om jeg velger han! Jeg har ennå ikke bestempt meg. Lykke til med avgjørelsen! Håper du forteller hva du velger å gjøre!
Lurvina Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2009 Tusen takk for svar Fint å se at det er flere som vurderer, og valgt, utradisjonelt Jeg får se hva valget blir. Det er nok en god tid til vi skal gifte oss, så det kan hende at ting blir forandret til den tid. Men vi får se
Gjest november brud Skrevet 17. oktober 2009 #7 Skrevet 17. oktober 2009 jeg skal gifte meg i november og jeg skal ha min storebror til forlover. venner kommer og går , familien har vi hele tiden. Vi skal ikke ha så mange med på selve seremonien ...så jeg syntes det er fint og koselig og inkludere den nærmeste familien :-)
Gjest megvel Skrevet 17. oktober 2009 #8 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har valgt tradisjonelt, men hvis min lillesøster skal gifte seg tror jeg hun kommer til å spørre lillebror. Synes det er flott jeg, og hadde ikke hatt noen problem med å velge utradisjonelt, hvis ikke jeg hadde hatt verdens beste venninne å spørre
jaev Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 Jeg var i samme situasjon og valgte min søster.
Thinkerbelle Skrevet 29. november 2009 #10 Skrevet 29. november 2009 Jeg har TO venninner jeg gjerne vil velge, men jer er redd min søster blir skuffet om jeg ikke velger henne.. Min søster og jeg er verdens beste venner, og det hadde ikke vært noen betenkeligheter med å velge henne. Likevel har jeg egentlig lyst at det skal være VENNER - min søster er min søster og hun er uansett noe spesielt for meg...
Gjest Gjest_Lilla_* Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 Jeg har TO venninner jeg gjerne vil velge, men jer er redd min søster blir skuffet om jeg ikke velger henne.. Min søster og jeg er verdens beste venner, og det hadde ikke vært noen betenkeligheter med å velge henne. Likevel har jeg egentlig lyst at det skal være VENNER - min søster er min søster og hun er uansett noe spesielt for meg... Spør begge?
Thinkerbelle Skrevet 29. november 2009 #12 Skrevet 29. november 2009 Spør begge? Takk for tips=) Det var det jeg hadde tenkt til; mine to venninner.. Jeg er bare redd min søster blir skuffet..
Sunshine Skrevet 29. november 2009 #13 Skrevet 29. november 2009 Si til din søster at du ønsker hun skal være nettopp bare søster den dagen, og ikke vil at hun skal "jobbe".
LineGourmet Skrevet 29. november 2009 #14 Skrevet 29. november 2009 Jeg støtter deg fullt ut i valg av lillebror som forlover Om jeg skal gifte meg ville jeg selv valgt lillebror
Christal Skrevet 29. november 2009 #15 Skrevet 29. november 2009 I mitt valg av forlover tenkte jeg slik, venner kommer og går, familie består, så jeg skal ha mine kjære to søstre som forlovere :rødme: Kunne ikke ha valgt bedre!
Thinkerbelle Skrevet 29. november 2009 #16 Skrevet 29. november 2009 Si til din søster at du ønsker hun skal være nettopp bare søster den dagen, og ikke vil at hun skal "jobbe". åååhhh... akkurat det jeg tenkte:) ellers må jeg si til trådstarter at jeg ikke syns det er noe i veien for å velge "utradisjonelle! forlovere - det viktigste er kanskje at man har noen sammen med seg som man føler seg konfortabel med!
Gjest Problematique Skrevet 1. desember 2009 #17 Skrevet 1. desember 2009 Min forlover er en guttevenn. Noen i familien er skeptisk, men dem om det. Jeg spurte den personen som føltes rett for meg
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. mars 2010 #18 Skrevet 4. mars 2010 jeg tror jeg har valgt den mest spesielle forloveren av alle. Min samboers Ex dame.Samt en venninne av meg. Hvorfor? Fordi de har barn sammen,og faktisk er hun min nst beste venninne. Vi har et utrolig godt vennskap og derfor var det ikke noe problem å velge de to som forlovere.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #20 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har en av brødrene til gubben som forlover. Han har søstera til eksen til en av de andre brødrene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå