Gå til innhold

klær for oss med "litt ekstra"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen kilo mer enn jeg skulle ønske jeg hadde, men å gå ned er et langtidsprosjekt. Jeg vil gjerne se kul/fin ut alikevell, men synes alle moteblogger osv jeg ser i viser tynne jenter. Hvor finner dere som har "litt ekstra" (str 42-46) inspirasjon? Det er forskjell på hvordan stil man kan ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har noen kilo mer enn jeg skulle ønske jeg hadde, men å gå ned er et langtidsprosjekt. Jeg vil gjerne se kul/fin ut alikevell, men synes alle moteblogger osv jeg ser i viser tynne jenter. Hvor finner dere som har "litt ekstra" (str 42-46) inspirasjon? Det er forskjell på hvordan stil man kan ha.

Masse masse fint på forever21 der de fører en egen linje for de med litt mer å være glad i. Faith mener jeg å huske det kalles..

Skrevet

str 42-46? Da finne man jo klär i nesten alle butikker.

Pröv deg på 48-52 så skal du se det begynner å bli vanskelig ;)

Skrevet
Masse masse fint på forever21 der de fører en egen linje for de med litt mer å være glad i. Faith mener jeg å huske det kalles..

Takk :)

str 42-46? Da finne man jo klär i nesten alle butikker.

Pröv deg på 48-52 så skal du se det begynner å bli vanskelig ;)

Vanskeligere å finne noe med den størrelsen skjønner jeg. Zizzi har en del fint :smilyblomst:

Jeg finner noen klær som passer i størrelsen, men jeg er ikke flink til å sette sammen ting. Trenger inspirasjon til å se kul ut. For selvom jeg finner klær som passer i størrelsen, er ikke alt like fint på oss store som på de tynne. Feks. er lag på lag kult, men jeg blir bare enda større av den stilen. Tights med tunika gjør at jeg ser ut som jeg er gravid med strømpebukse.. Ser noen store damer er veldig flinke til å kle seg og ser så bra ut, men jeg er ikke en av dem. Men har lyst å bli det :sjenert:

Skrevet (endret)
Trenger inspirasjon til å se kul ut. For selvom jeg finner klær som passer i størrelsen, er ikke alt like fint på oss store som på de tynne. Feks. er lag på lag kult, men jeg blir bare enda større av den stilen. Tights med tunika gjør at jeg ser ut som jeg er gravid med strømpebukse.. Ser noen store damer er veldig flinke til å kle seg og ser så bra ut, men jeg er ikke en av dem. Men har lyst å bli det :sjenert:

I vanlige butikker får man kjøpt klær opp til størrelse 46. F.eks Kappahl og Lindex. Men de har jo bare kjedelige klær.

Hva mener du med kul? Hip hop style? Eller rocke berte, eller fine lekre kvalitetsklær?

Når det gjelder bukser - skjønner du ikke vil bruke tights hvis du ser gravid ut. Men bukser some det er sleng i er slankende - altså like mye sleng fra hoften og ned til foten. Gjerne tynt stoff, ikke dongeri.

Etter min mening gjelder det å kle seg etter den man er innvendig. Ikke alltid kjøpe det alle andre bruker.

F.eks jeg elsker svart, men det må være kvalitetssvart, ikke sånn Vero Moda stil. Jeg har ikke noe særlig sansen for de tunikaene...

Hva liker du da?

Kom også til å tenke på det med lag på lag - å ha en kortere jakke som går til midjen eller buksekanten - over en lang/lengre bluse eller tynn genser går vel.

Endret av Linda29
Skrevet

Takk gjest clara, jeg skal se mer på den linken :Nikke:

Takk for langt svar Linda, jeg skal se etter både slik bukse og jakke over lang genser som du foreslo, skal prøve å se om det kan passe for meg :helen: Jeg liker forskjellige stiler, rocka, elegant (men ikke KappAhl-kjedelig)eller fargerikt (ikke mye mønstre, men sterke farger). Jeg liker å kle meg etter humøret, og det går opp og ned ;) Jeg liker ikke hip-hop, bimbo eller heavy metal (på meg selv).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...