Cæm Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Heihei:) Er det noen som har tips til en god øyekrem med highlight-effekt? Jeg ser alltid sliten og trett ut, så jeg trenger noe som virkelig funker! Det ser akkurat likt ut uansett om jeg drikker mye vann, og sover nok..Så jeg tenkte å teste ut om en krem kan gjøre det bedre!
hufsa! Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Heia,sjekk tv2hjelper deg sida,de hadde nettopp test på øyekremer i forrige sending ;-)
Cæm Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2009 Heia,sjekk tv2hjelper deg sida,de hadde nettopp test på øyekremer i forrige sending ;-) Det eneste jeg fant der var test av rynkekremer:/
Athene Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Synes Clarins beauty flash balm for øynene er helt fantastisk når jeg ser litt trøtt ut. På fest bruker jeg i tillegg litt highlighter oppå kinnbenet, men dette blir litt for sminket til hverdags. Ellers vil jeg anbefale å gå til et skikkelig parfymeri og få hjelp, og prøve ulike produkter. Ikke alt passer til alle, og det er kjedelig med bomkjøp.
hufsa! Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Det eneste jeg fant der var test av rynkekremer:/ http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/...st-2945171.html står rynkekremer men det er øyekremer,så prog selv ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå