Gjest Gjest_littleme_* Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Hei Jeg lurer på hvordan en går frem når det viser seg at en har fått følelser for noen etter en one-night stand. Håper dere kan svare meg på dette, for jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal gå fram.
Gjest Purple Haze Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Send en sms og si takk for sist Og spør om vedkommende vil treffe deg på kaffe på onsdag Du har jo alt å vinne på å prøve
Gjest Gjest_littleme_* Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Send en sms og si takk for sist Og spør om vedkommende vil treffe deg på kaffe på onsdag Du har jo alt å vinne på å prøve Men tingen er at jeg ser denne personen daglig, og vi er venner. Har ikke lyst å ødelegge vennskapet og få dårlig stemning pga dette. Hvertfall ikke hvis han ikke deler de samme følelsene.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Men tingen er at jeg ser denne personen daglig, og vi er venner. Har ikke lyst å ødelegge vennskapet og få dårlig stemning pga dette. Hvertfall ikke hvis han ikke deler de samme følelsene. Og hvordan kan du vite at det bare var en one-night? Prøv å klapp litt på gutten neste gang du går nær han. Kanskje han liker det. Del noen hyggelige ordvekslinger.
Gjest Purple Haze Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Men tingen er at jeg ser denne personen daglig, og vi er venner. Har ikke lyst å ødelegge vennskapet og få dårlig stemning pga dette. Hvertfall ikke hvis han ikke deler de samme følelsene. Så lenge dere allerede er venner, og har hatt sex, så bør dere finne ut av hva dere føler omkring dette. Hvis ikke, så stemningen hvert fall bli rar...
Gjest Gjest_littleme_* Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Og hvordan kan du vite at det bare var en one-night? Prøv å klapp litt på gutten neste gang du går nær han. Kanskje han liker det. Del noen hyggelige ordvekslinger. Er det nok? Klapp på skulderen eller et stryk over kinnet liksom? Føler jeg må gjøre noe mer. Eller er det kanskje ikkje nødvendig?
Gjest Gjest_littleme_* Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Så lenge dere allerede er venner, og har hatt sex, så bør dere finne ut av hva dere føler omkring dette. Hvis ikke, så stemningen hvert fall bli rar... Føler ikke stemningen er rar når jeg snakket med han idag i hvertfall. Bør vi snakke om det?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Er det nok? Klapp på skulderen eller et stryk over kinnet liksom? Føler jeg må gjøre noe mer. Eller er det kanskje ikkje nødvendig? De som blir lykkelige kjærester bare trives når de er nær hverandre, hvis hendene søker mot hverandre er det tiltrekning. Sterk tiltrekning gir sterke omfavnelser med heftig kyssing. Han vil nok komme til deg. Nyt det! Bare ha det fint sammen!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 Føler ikke stemningen er rar når jeg snakket med han idag i hvertfall. Bør vi snakke om det? I stedet for å snakke kan dere kysse og klemme.
Gjest Gjest_littleme_* Skrevet 13. oktober 2009 #10 Skrevet 13. oktober 2009 I stedet for å snakke kan dere kysse og klemme. Men jeg føler han ikke helt er personen til å ta det første steget- og jeg tørr ikke det hvis jeg ikke har bekreftelse på at han liker meg igjen. Skjønner?
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 13. oktober 2009 #12 Skrevet 13. oktober 2009 Synes du har fått fine svar jeg. Bare du som har unnskyldninger fordi du er redd.
I Grosny Skrevet 13. oktober 2009 #13 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Noen? Gi han en "hilse-klem", men bare hold han litt tettere og litt lenger , og nyt det! Du vil merke at han vokser med oppgaven. Endret 13. oktober 2009 av I Grosny
Gjest Gjest_littleme_* Skrevet 14. oktober 2009 #15 Skrevet 14. oktober 2009 Tusen takk alle sammen <3
Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 14. oktober 2009 #16 Skrevet 14. oktober 2009 ...og hvordan gikk det? Har du tatt mot til deg og gjort et fremstøt?
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #17 Skrevet 14. oktober 2009 Sørg for at dere havner på fest sammen igjen snart og se om det skjer igjen. Hvis det gjør det er det kanskje noe mer fra hans side også, du kan spørre i fylla for det er lettere
Gjest Gjest_littleme_* Skrevet 14. oktober 2009 #18 Skrevet 14. oktober 2009 ...og hvordan gikk det? Har du tatt mot til deg og gjort et fremstøt? Jeg så han bare et lite øyeblikk idag pga at jeg hadde en veldig travel dag, og han sikkert også. Så nei har ikke fått gjort noe enda dessverre.
Gjest Gjest_littleme_* Skrevet 14. oktober 2009 #19 Skrevet 14. oktober 2009 Sørg for at dere havner på fest sammen igjen snart og se om det skjer igjen. Hvis det gjør det er det kanskje noe mer fra hans side også, du kan spørre i fylla for det er lettere Ja Det er jo snart helg igjen så. Ingen fest i helga - men kan alltids møtes på byen...
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #20 Skrevet 14. oktober 2009 De som blir lykkelige kjærester bare trives når de er nær hverandre, hvis hendene søker mot hverandre er det tiltrekning. Sterk tiltrekning gir sterke omfavnelser med heftig kyssing. Han vil nok komme til deg. Nyt det! Bare ha det fint sammen! Jeg har hatt to kjærester i det siste der det var kosing og stryking hele tiden og en sterk tiltrekning. Likevel ble det slutt pga bagateller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå