Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg ble dumpet kaldt og kynisk av han jeg trodde var min elskede for fire dager siden. Jeg kommer bare ikke over det og har ikke vært på jobb eller utom døra de siste dagene. Jeg tror ikke jeg orker jobb i morgen heller. Jeg prøvde å ringe ham gjennom hele helgen men nå har jeg gitt opp, for han svarer ikke. Ikke vet jeg hvor han er eller om han tenker på meg. Jeg ville tatt han tilbake uten å nøle om han kom og sa at han angret og gjorde feil. Jeg elsker han fortsatt, men forakter han samtidig. Jeg ble forlatt uten et ord og en lapp der han fortalte at det var slutt. Har knapt sovet disse fire dagene, og har heller ikke dusjet eller spist. Ville bare få ut noen tanker. Jeg tror jeg vil prøve å ta kontakt med han i morgen. ALT HADDE VÆRT SÅ JÆVLA MYE ENKLERE OM HAN BARE KUNNE SVART PÅ DEN JÆVLA TELEFONEN! Jeg har ikke lyst å gi han opp selv om jeg vet jeg må. Uff, hvordan skal jeg takle dette? Det gjør så vondt
Gjest Bianca26 Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg vet hvordan du har det. Jeg har opplevd noe lignende selv. Om du vil ha råd fra meg så vil jeg anbefale at du ikke prøver å ta kontakt med han igjen. ignorer han. Om du er den som ringer og trygler og ber om å få han tilbake, gjør du det bare verre for deg selv. Du fortjener bedre enn et rasshøl som det der, du fortjener å være lykkelig og jeg syns virkelig du ikke skal gi han gleden, ved å vise han at du elsker han og at du savner han, for da "vinner" han. Han fortjener ikke dine tårer!!!! jeg vet det er vanskelig å drite i han når du savner han såå, men du må bare prøve. Jeg foreslår at det første du gjør er å slette telefonnr hans og slette han fra evt. msn eller facebook også hvis du har han der. Det er noe i det å spille "hard to get" prøv det. La han tro at du driter i han selv om du ikke gjør det
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Min erfaring er at når det kommer som lyn fra klar himmel, og man overhodet ikke oppnår kontakt etterpå. Så er det ny dame på gang.
Gjest Bianca26 Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 ja og derfor får du finne deg en ny mann, og gjerne om du treffer på eksen din sørg for å se fantastisk ut. Han må rett og slett se at du har det bedre uten han. Du er rett og slett for bra for han. det skal du vite. Han er en taper som lot deg gå. "its his loss"
hjertesukka Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Tørk tårene, rett opp ryggen og spør deg selv: "Vil jeg virkelig ha en mann som ikke elsker meg"? Ikke bruk mer energi på dette, selv om jeg vet at det er vondt. Og det føles akkurat nå som om du aldri skal komme over det. Det finnes en annen,fantastisk mann der ute et sted som venter på at du skal finne ham.
Gjest Gjest_Carleigh-Ann_* Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Huff, det var trist å høre Du får være sterk og unngå han, selv om det er vanskelig. Du fortjener bedre enn en som er så umoden og slem! Vil anbefale å være sammen med venner, se morsomme filmer, hva som helst. Du trenger han ikke! Å sitte hjemme og deppe gjør det bare verre. Og husk klisjeen tiden leger alle sår. Det er sant. Klem til deg
Ella_Grey Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Det er lettere sagt enn gjort, men du må bare prøve å komme over det. Ignorer han! Prøv å finn andre ting å være opptatt av enn å sitte hjemme og deppe.
Linda29 Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 ja og derfor får du finne deg en ny mann, og gjerne om du treffer på eksen din sørg for å se fantastisk ut. Han må rett og slett se at du har det bedre uten han. Du er rett og slett for bra for han. det skal du vite. Han er en taper som lot deg gå. "its his loss" Enig i det. Det VERSTE du gjør, uansett hva han driver med, er å virke desperat. Du bør ikke prøve å forstå deg i hjel på hvorfor han gjorde det osv. fordi nå sitter du der. Kom deg ut i verden så fort som mulig. Kjøp deg nye klær, sminke. Snakk/"flørt" med gutter for å forstå at det finnes mye annet bra der ute Og for all del, ikke vær bitter. Selv om det er lettere sagt enn gjort. Han er feig.
Gjest Bianca26 Skrevet 15. oktober 2009 #9 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg ble dumpet kaldt og kynisk av han jeg trodde var min elskede for fire dager siden. Jeg kommer bare ikke over det og har ikke vært på jobb eller utom døra de siste dagene. Jeg tror ikke jeg orker jobb i morgen heller. Jeg prøvde å ringe ham gjennom hele helgen men nå har jeg gitt opp, for han svarer ikke. Ikke vet jeg hvor han er eller om han tenker på meg. Jeg ville tatt han tilbake uten å nøle om han kom og sa at han angret og gjorde feil. Jeg elsker han fortsatt, men forakter han samtidig. Jeg ble forlatt uten et ord og en lapp der han fortalte at det var slutt. Har knapt sovet disse fire dagene, og har heller ikke dusjet eller spist. Ville bare få ut noen tanker. Jeg tror jeg vil prøve å ta kontakt med han i morgen. ALT HADDE VÆRT SÅ JÆVLA MYE ENKLERE OM HAN BARE KUNNE SVART PÅ DEN JÆVLA TELEFONEN! Jeg har ikke lyst å gi han opp selv om jeg vet jeg må. Uff, hvordan skal jeg takle dette? Det gjør så vondt Hei har ikke hørt noe fra deg siden det siste innlegget du skrev, nysgjerrig på å vite hvordan det gikk, om det går bedre med deg nå og sånn?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 15. oktober 2009 #10 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg ble dumpet kaldt Overskriften sier at du ble knivstukket i ryggen?
Gjest Bianca26 Skrevet 15. oktober 2009 #11 Skrevet 15. oktober 2009 Overskriften sier at du ble knivstukket i ryggen? hæ? hvorfor blir du fornærma på meg? du ba om råd og det gav jeg deg, fordi jeg har faktisk også blitt dumpet kaldt og vet akkurat hvordan det er, og så lurte jeg bare på om det går bedre med deg fordi jeg skjønner at han hadde såra deg mye. beklager at jeg bryr meg da
Gjest gjestdeluxe Skrevet 15. oktober 2009 #12 Skrevet 15. oktober 2009 hæ? hvorfor blir du fornærma på meg? du ba om råd og det gav jeg deg, fordi jeg har faktisk også blitt dumpet kaldt og vet akkurat hvordan det er, og så lurte jeg bare på om det går bedre med deg fordi jeg skjønner at han hadde såra deg mye. beklager at jeg bryr meg da Hallo, jeg siterte TS, og stilte TS et spørsmål om overskriften i innlegget. (All sympati til TS). Hva snakker du om?
Gjest Bianca26 Skrevet 15. oktober 2009 #13 Skrevet 15. oktober 2009 Hallo, jeg siterte TS, og stilte TS et spørsmål om overskriften i innlegget. (All sympati til TS). Hva snakker du om? Oj sorry jeg leste helt feil og ble litt forvirra. trodde det var hu som starta innlegget som sa det der. bare glem det uups
Queen B Skrevet 15. oktober 2009 #14 Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Min erfaring er at når det kommer som lyn fra klar himmel, og man overhodet ikke oppnår kontakt etterpå. Så er det ny dame på gang. Helt enig. Jeg har brent meg på akkurat det samme. Dusten er ikke verd dine tårer, og en forklaring fra ham angående hans drittsekk-oppførsel, kommer du aldri til å få. Så tørk tårene, kom deg ut av døra og på jobb i morgen, og gi opp håpet/tanken på å "få snakket ut" med ham. Det kommer aldri til å skje. Er bare å innse at noen mennesker er og forblir drittsekker. Endret 15. oktober 2009 av Queen B
stjernekyss Skrevet 15. oktober 2009 #15 Skrevet 15. oktober 2009 For fire dager siden ble det laget et innlegg hvor en gutt skrev at han planla å gå fra dama si ved å legge igjen en lapp. Nå kommer motparten. Virker usannsynlig.. Uansett. Hvis det er sant det som står her, så har jeg også vært gjennom dette. Forbered deg på en grusom tid, og du vil ha så vondt at du ikke vet hvordan du skal komme gjennom. Men det gjør du. Det er verdt å komme gjennom, og det er ikke verdt å la seg gå til grunne over ham. Vend deg til venner og familie, de vil holde rundt deg og hjelpe deg gjennom. Tillat deg å føle alt det du føler. Og forbered deg på at du aldri får noen svar fra ham. Selv om du ikke føler det nå, er ikke mennesker som lagrer så store svik i seg, noen du vil dele livet med. Og når du skjønner det, blir det litt enklere å leve med det. Frem til da, store og gode fra meg til deg.
stjernekyss Skrevet 15. oktober 2009 #16 Skrevet 15. oktober 2009 Edit: Gå på jobb, gå på trening, vær med venner og gjør ting som gjør deg lykkelig. Gråt når du trenger. Gi deg selv all den kjærligheten som ikke finnes noe sted i ham.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #17 Skrevet 15. oktober 2009 Dette er prisen du desverre må betale når man er så dum at man faller for badboys. Men regner med at du har lært.
stjernekyss Skrevet 15. oktober 2009 #18 Skrevet 15. oktober 2009 Dette er prisen du desverre må betale når man er så dum at man faller for badboys. Men regner med at du har lært. I mitt tilfelle var ikke dette en bad boy. Han var en av "de snille". Helt til han en dag skiftet fra Dr. Jekyll til Mr. Hyde. Jeg har vært sammen med en bad boy også. Til neste gang foretrekker jeg en bad boy fremfor en good guy. Med bad boy'en visste jeg hva jeg kunne forvente. Med good guy'en forventet jeg det livet jeg trodde vi bygget sammen. Et normalt liv uten sus og dus. Men han var ikke normal. Han var skadet. Og farlig. Og det skumleste mennesket jeg har kjent. Alt det mørke i ham levde i skjul, helt til det en dag eksploderte, og så var han borte. Jeg skjønte ingenting.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. oktober 2009 #19 Skrevet 15. oktober 2009 Han hadde vett til å bryte tvert, vær glad for det. Han kunne vert en dritt og pult på deg til han fant en annen fast kvinne.
Gjest Gjest_redd_* Skrevet 15. oktober 2009 #20 Skrevet 15. oktober 2009 I mitt tilfelle var ikke dette en bad boy. Han var en av "de snille". Helt til han en dag skiftet fra Dr. Jekyll til Mr. Hyde. Jeg har vært sammen med en bad boy også. Til neste gang foretrekker jeg en bad boy fremfor en good guy. Med bad boy'en visste jeg hva jeg kunne forvente. Med good guy'en forventet jeg det livet jeg trodde vi bygget sammen. Et normalt liv uten sus og dus. Men han var ikke normal. Han var skadet. Og farlig. Og det skumleste mennesket jeg har kjent. Alt det mørke i ham levde i skjul, helt til det en dag eksploderte, og så var han borte. Jeg skjønte ingenting. Han hadde vett til å bryte tvert, vær glad for det. Han kunne vert en dritt og pult på deg til han fant en annen fast kvinne. Min eks lignet veldig på stjernekyss' eks. Iblandet litt av det brutal mann nevner. Min eks var en av de gode gutta, trodde jeg. Jeg har aldri vært så forelsket i hele mitt liv. Så fant jeg ut at han holdt på å sjekke opp andre damer mens vi var sammen. Da jeg sa at jeg ikke aksepterte det, så eksploderte han. Han viste noen skadede, farlige og skumle sider som jeg aldri hadde drømt om. Han er en voksen mann. Nå er jeg livredd "good guys". Jeg må være verdens dårligste menneskekjenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå