Gjest Sobril Skrevet 13. oktober 2009 #1 Del Skrevet 13. oktober 2009 I dag tok jeg på meg såkalte "anti-cellulite pants" for første gang. Skal gå med dem i 30 dager, 6 timer om dagen (nå har jeg imidlertid hatt dem på meg i 9 timer - håper ikke det gjør noe). Noen som har erfaring med disse? Jeg biter rått på alt som har med anti-cellulitt å gjøre. Skulle så gjerne hatt vekk mine. Jeg trener mye, spiser sunt og er slank. Allikevel har jeg plenty av denne hersens appelsinhuden Andre råd og tips mot cellulitt tas imot med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #2 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg vurderer sterkt å kjøpe denne, så jeg håper du kan oppdatere her om dette fungerer på noen som helst måte eller ikke. Jeg har så mye på mage, rumpe og langt nedover lårene at jeg er desperat etter noe som fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 14. oktober 2009 #3 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg vurderer sterkt å kjøpe denne, så jeg håper du kan oppdatere her om dette fungerer på noen som helst måte eller ikke. Jeg har så mye på mage, rumpe og langt nedover lårene at jeg er desperat etter noe som fungerer. Begynte med den i går, og jeg oppdaterer gladelig. Om det hjelper så ser jeg det nok først om en liten stund. Krysser fingrene - så vanvittig lei dritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #4 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kanskje litt tidlig å spørre, men har du sett noen forrandring enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #5 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det lurer jeg også på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #6 Del Skrevet 9. november 2009 Fungerer det? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vektarm Skrevet 9. november 2009 #7 Del Skrevet 9. november 2009 I dag tok jeg på meg såkalte "anti-cellulite pants" for første gang. Skal gå med dem i 30 dager, 6 timer om dagen (nå har jeg imidlertid hatt dem på meg i 9 timer - håper ikke det gjør noe). Noen som har erfaring med disse? Jeg biter rått på alt som har med anti-cellulitt å gjøre. Skulle så gjerne hatt vekk mine. Jeg trener mye, spiser sunt og er slank. Allikevel har jeg plenty av denne hersens appelsinhuden Andre råd og tips mot cellulitt tas imot med takk. Uten bedre kost- og livsstilsvaner er det ingenting som hjelper merkbart mot celulitter desverre. Har kvinnelige klienter som har prøvd alt i årevis uten heller, så jeg vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå