Gå til innhold

Noen som har prøvd anti-cellulite pants?

Gjest Sobril

Anbefalte innlegg

I dag tok jeg på meg såkalte "anti-cellulite pants" for første gang. Skal gå med dem i 30 dager, 6 timer om dagen (nå har jeg imidlertid hatt dem på meg i 9 timer - håper ikke det gjør noe).

Noen som har erfaring med disse?

Jeg biter rått på alt som har med anti-cellulitt å gjøre. Skulle så gjerne hatt vekk mine. Jeg trener mye, spiser sunt og er slank. Allikevel har jeg plenty av denne hersens appelsinhuden :sukk:

Andre råd og tips mot cellulitt tas imot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vurderer sterkt å kjøpe denne, så jeg håper du kan oppdatere her om dette fungerer på noen som helst måte eller ikke.

Jeg har så mye på mage, rumpe og langt nedover lårene at jeg er desperat etter noe som fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer sterkt å kjøpe denne, så jeg håper du kan oppdatere her om dette fungerer på noen som helst måte eller ikke.

Jeg har så mye på mage, rumpe og langt nedover lårene at jeg er desperat etter noe som fungerer.

Begynte med den i går, og jeg oppdaterer gladelig. Om det hjelper så ser jeg det nok først om en liten stund. Krysser fingrene - så vanvittig lei dritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

I dag tok jeg på meg såkalte "anti-cellulite pants" for første gang. Skal gå med dem i 30 dager, 6 timer om dagen (nå har jeg imidlertid hatt dem på meg i 9 timer - håper ikke det gjør noe).

Noen som har erfaring med disse?

Jeg biter rått på alt som har med anti-cellulitt å gjøre. Skulle så gjerne hatt vekk mine. Jeg trener mye, spiser sunt og er slank. Allikevel har jeg plenty av denne hersens appelsinhuden :sukk:

Andre råd og tips mot cellulitt tas imot med takk.

Uten bedre kost- og livsstilsvaner er det ingenting som hjelper merkbart mot celulitter desverre. Har kvinnelige klienter som har prøvd alt i årevis uten heller, så jeg vet hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...