Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er så urolig for tiden.. jeg vet ikke om jeg elsker x min eller om jeg er utrolig, sykt glad i han. Hvordan skal jeg finne ut av dette?! Jeg vet ikke om jeg er avhengig av han eller hva det er. Han elsker meg. Jeg har ikke lyst til å ha sex med han,men vil gjerne flytte med han. Han er den eneste i hele verden jeg kan være meg selv med 200%. Hvordan vet man hva man skal gjøre?! Han er min aller beste venn og vil ikke leve uten han!
Gjest k-orr-ek-t Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Det er umulig å være noe som helst 200%.
Madmartigan Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har ikke lyst til å ha sex med han,men vil gjerne flytte med han. Er du ute etter en bestekompis du kan dele regninger med...? Så vondt vil ihvertfall ikke jeg noen...
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Det er umulig å være noe som helst 200%. Herregud, at du gidder!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Er du ute etter en bestekompis du kan dele regninger med...? Så vondt vil ihvertfall ikke jeg noen... Det er ikke regningene det handler om..betaler mindre nå enn da vi bodde sammen.
Madmartigan Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Det er ikke regningene det handler om..betaler mindre nå enn da vi bodde sammen. Men du vil gjerne være samboer/ sammen med en som elsker deg - uten at dere har sex... Eeeeeeh.... Enten er det naivt/ dumt - eller plain ondskapsfullt....
Gjest Gjest_per_* Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 En dame som ikke ville hatt sex med meg hadde jeg dumpet på flekken. Men ikke før jeg hadde dumpet en svær klatt sæd i trynet hennes når hun sov.
Gjest k-orr-ek-t Skrevet 14. oktober 2009 #8 Skrevet 14. oktober 2009 Herregud, at du gidder! Jeg kan si det samme til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå