Lidli Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg sliter skikkelig med hva jeg skal kjøpe til min kjære. Han er 27 år, har "alt" (eller kjøper selfølgelig det selv når han vil ha det..). Jeg så på tråden under her hva dere kjøper til mannen deres til jul og det var nyttesløst. Gaven skal koste MAX 2000 og her er en liste over ting jeg IKKE kan kjøpe (så dere slipper å ramse opp dette) Verktøy Klokke Smykker ol. Klær og sko Spillmaskiner Musikkinstrumenter Kamera Parfyme Ting til hjemmet Konsertbiletter Reisebiletter Musikkspillere (ipod, stereo osv) Hm.. jeg begynner å tenke at jeg har en VELDIG vanskelig mann å kjøpe gave til...
Miss moneypenny Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg sliter skikkelig med hva jeg skal kjøpe til min kjære. Han er 27 år, har "alt" (eller kjøper selfølgelig det selv når han vil ha det..). Jeg så på tråden under her hva dere kjøper til mannen deres til jul og det var nyttesløst. Gaven skal koste MAX 2000 og her er en liste over ting jeg IKKE kan kjøpe (så dere slipper å ramse opp dette) Verktøy Klokke Smykker ol. Klær og sko Spillmaskiner Musikkinstrumenter Kamera Parfyme Ting til hjemmet Konsertbiletter Reisebiletter Musikkspillere (ipod, stereo osv) Hm.. jeg begynner å tenke at jeg har en VELDIG vanskelig mann å kjøpe gave til... Abonnement på et blad Tvserie på DVD Bok Cd Gavekort til et kjøpesenter Hva slags interesser har han?
Gjest Sprudle Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Kjøp et kuult metallskilt fra en nettbutikk, - du finner alt mulig - til baren, garasjen, kjøkkenet etc. Sjekk f eks americandreams.no
Gjest Miam Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Æhh, jeg har samme problemet! Men, jeg lurer på om vaglet har falt på en god barbermaskin... Har ikke helt bestemt meg ennå, men kanskje dette er et tips for deg?
Gjest megvel Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Abonnement på et blad Tvserie på DVD Bok Cd Gavekort til et kjøpesenter Hva slags interesser har han? Nå reddet du meg også...
Gjest Miam Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg kjøpte årsabonnement på Pondus til sambo i fjor, det var storstas Hva med for eksempel Pondusboka, om vedkommende liker tegneserier?
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 18. oktober 2009 #8 Skrevet 18. oktober 2009 Hva med et gavekort på helikopter-tur? :-D
Candle Skrevet 18. oktober 2009 #9 Skrevet 18. oktober 2009 Fiskekort der dere bor visst han liker å fiske.
Gjest Katta_85 Skrevet 19. oktober 2009 #11 Skrevet 19. oktober 2009 Sambo får bergans bukse av meg til jul. Denne kan brukes til alt Til bursdagsgave på nyåret får han en skikkelig koffert da vi skal på reise til sommeren og han tidligere har brukt bag :dåne:
Gjest Miam Skrevet 19. oktober 2009 #12 Skrevet 19. oktober 2009 Sånne vinterbukser og allværsklær er jo en kjempegave! Varer i årevis
Gjest Purple Haze Skrevet 19. oktober 2009 #13 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har nok verdens vanskeligste mann å kjøpe gave til.. . Han har alt, ønsker seg ingenting, og er det noe han trenger, så løper han og kjøper det før jeg får sukk for meg. Det er bare frustrerende. Så jeg har virkelig ikke peiling. Alle tips tas i mot med takk
Nelly Pelly Skrevet 4. november 2009 #14 Skrevet 4. november 2009 Purple Haze: Hva med en storbyferie? Jeg har en ganske så vanskelig mann, så jeg tror jeg blir å kjøpe en langweekendtur til Dublin. Vi har en liten "fredagstradisjon" der vi tar oss en Jameson, og det passer veldig bra siden Jameson Distillery er i Dublin. Dessuten har han lenge hatt lyst til å ta seg en tur til Dublin/Irland.:)Og en tur bort sammen er jo kjempekos.
impa Skrevet 4. november 2009 #15 Skrevet 4. november 2009 Jeg har tenkt å kjøpe et halvveis billig videokamera til samboeren min iår. Nå er min kjæreste musiker, så hvert år før har han fått noe innenfor musikk. Det er lurt å faktisk bruke god tid på kjæreste gavene, for man kan plutselig komme over noe som slett ikke er så dyrt som man hadde fryktet. Du kan jo også se etter noen fly billetter for to et sted, og ta den nærme en av deres sin bursdag, så blir bursdags gaven igjen hotellopphold.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. november 2009 #16 Skrevet 4. november 2009 Hva med: - lommelerke? - mansjettknapper? - tradisjonell barberhøvel?
Gjest Bond Skrevet 4. november 2009 #17 Skrevet 4. november 2009 Om man jobber med noe der man signerer/skriver mye, kan jo en litt finere penn være noe for eksempel? A la noe sånt.
Gjest Purple Haze Skrevet 5. november 2009 #18 Skrevet 5. november 2009 Purple Haze: Hva med en storbyferie? Jeg har en ganske så vanskelig mann, så jeg tror jeg blir å kjøpe en langweekendtur til Dublin. Vi har en liten "fredagstradisjon" der vi tar oss en Jameson, og det passer veldig bra siden Jameson Distillery er i Dublin. Dessuten har han lenge hatt lyst til å ta seg en tur til Dublin/Irland.:)Og en tur bort sammen er jo kjempekos. Takk for tipset Jeg har tenkt på noe sånn, men da må jeg finne billige billetter altså Eller så har jeg tenkt revy/teater/konsertbilletter. Men har ikke funnet noe som kan være aktuelt enda.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #19 Skrevet 5. november 2009 Jeg sliter skikkelig med hva jeg skal kjøpe til min kjære. Han er 27 år, har "alt" (eller kjøper selfølgelig det selv når han vil ha det..). Jeg så på tråden under her hva dere kjøper til mannen deres til jul og det var nyttesløst. Gaven skal koste MAX 2000 og her er en liste over ting jeg IKKE kan kjøpe (så dere slipper å ramse opp dette) Verktøy Klokke Smykker ol. Klær og sko Spillmaskiner Musikkinstrumenter Kamera Parfyme Ting til hjemmet Konsertbiletter Reisebiletter Musikkspillere (ipod, stereo osv) Hm.. jeg begynner å tenke at jeg har en VELDIG vanskelig mann å kjøpe gave til... Hva med å søke opp samme tråden(trådene) fra i fjor jul? eller året før,året før.. det er jo 867463869 tråder om samme tema.
Gjest tara22 Skrevet 6. november 2009 #20 Skrevet 6. november 2009 I år tenkte jeg at jeg skal kjøpe san mini stue pc til min samboer, vet vertfall at han vil bli gald for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå