Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter skikkelig med hva jeg skal kjøpe til min kjære. Han er 27 år, har "alt" (eller kjøper selfølgelig det selv når han vil ha det..). Jeg så på tråden under her hva dere kjøper til mannen deres til jul og det var nyttesløst. Gaven skal koste MAX 2000 og her er en liste over ting jeg IKKE kan kjøpe (så dere slipper å ramse opp dette)

Verktøy

Klokke

Smykker ol.

Klær og sko

Spillmaskiner

Musikkinstrumenter

Kamera

Parfyme

Ting til hjemmet

Konsertbiletter

Reisebiletter

Musikkspillere (ipod, stereo osv)

Hm.. jeg begynner å tenke at jeg har en VELDIG vanskelig mann å kjøpe gave til... :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg sliter skikkelig med hva jeg skal kjøpe til min kjære. Han er 27 år, har "alt" (eller kjøper selfølgelig det selv når han vil ha det..). Jeg så på tråden under her hva dere kjøper til mannen deres til jul og det var nyttesløst. Gaven skal koste MAX 2000 og her er en liste over ting jeg IKKE kan kjøpe (så dere slipper å ramse opp dette)

Verktøy

Klokke

Smykker ol.

Klær og sko

Spillmaskiner

Musikkinstrumenter

Kamera

Parfyme

Ting til hjemmet

Konsertbiletter

Reisebiletter

Hm.. jeg begynner å tenke at jeg har en VELDIG vanskelig mann å kjøpe gave til... :lete:

Abonnement på et blad

Tvserie på DVD

Bok

Cd

Gavekort til et kjøpesenter

Hva slags interesser har han?

Gjest Sprudle
Skrevet

Kjøp et kuult metallskilt fra en nettbutikk, - du finner alt mulig - til baren, garasjen, kjøkkenet etc. Sjekk f eks americandreams.no

Skrevet

Æhh, jeg har samme problemet!

Men, jeg lurer på om vaglet har falt på en god barbermaskin... Har ikke helt bestemt meg ennå, men kanskje dette er et tips for deg? :)

Skrevet
Abonnement på et blad

Tvserie på DVD

Bok

Cd

Gavekort til et kjøpesenter

Hva slags interesser har han?

Nå reddet du meg også... :klemmer:

Skrevet

Jeg kjøpte årsabonnement på Pondus til sambo i fjor, det var storstas :)

Hva med for eksempel Pondusboka, om vedkommende liker tegneserier?

Gjest Gjest_Charlotte_*
Skrevet

Hva med et gavekort på helikopter-tur? :-D

Skrevet

Fiskekort der dere bor visst han liker å fiske.

Skrevet

Her var det mange gode ideer :)

Gjest Katta_85
Skrevet

Sambo får bergans bukse av meg til jul. Denne kan brukes til alt :) Til bursdagsgave på nyåret får han en skikkelig koffert da vi skal på reise til sommeren og han tidligere har brukt bag :dåne: :ler:

Skrevet

Sånne vinterbukser og allværsklær er jo en kjempegave! Varer i årevis :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har nok verdens vanskeligste mann å kjøpe gave til.. :sukk: .

Han har alt, ønsker seg ingenting, og er det noe han trenger, så løper han og kjøper det før jeg får sukk for meg. Det er bare frustrerende.

Så jeg har virkelig ikke peiling. Alle tips tas i mot med takk :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Purple Haze: Hva med en storbyferie? Jeg har en ganske så vanskelig mann, så jeg tror jeg blir å kjøpe en langweekendtur til Dublin. Vi har en liten "fredagstradisjon" der vi tar oss en Jameson, og det passer veldig bra siden Jameson Distillery er i Dublin. Dessuten har han lenge hatt lyst til å ta seg en tur til Dublin/Irland.:)Og en tur bort sammen er jo kjempekos.

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe et halvveis billig videokamera til samboeren min iår. Nå er min kjæreste musiker, så hvert år før har han fått noe innenfor musikk.

Det er lurt å faktisk bruke god tid på kjæreste gavene, for man kan plutselig komme over noe som slett ikke er så dyrt som man hadde fryktet.

Du kan jo også se etter noen fly billetter for to et sted, og ta den nærme en av deres sin bursdag, så blir bursdags gaven igjen hotellopphold.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hva med:

- lommelerke?

- mansjettknapper?

- tradisjonell barberhøvel?

Skrevet

Om man jobber med noe der man signerer/skriver mye, kan jo en litt finere penn være noe for eksempel? A la noe sånt.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Purple Haze: Hva med en storbyferie? Jeg har en ganske så vanskelig mann, så jeg tror jeg blir å kjøpe en langweekendtur til Dublin. Vi har en liten "fredagstradisjon" der vi tar oss en Jameson, og det passer veldig bra siden Jameson Distillery er i Dublin. Dessuten har han lenge hatt lyst til å ta seg en tur til Dublin/Irland.:)Og en tur bort sammen er jo kjempekos.

Takk for tipset :) Jeg har tenkt på noe sånn, men da må jeg finne billige billetter altså ;)

Eller så har jeg tenkt revy/teater/konsertbilletter. Men har ikke funnet noe som kan være aktuelt enda.

Skrevet

Verktøy

Klokke

Smykker ol.

Klær og sko

Spillmaskiner

Musikkinstrumenter

Kamera

Parfyme

Ting til hjemmet

Konsertbiletter

Reisebiletter

Hva med å søke opp samme tråden(trådene) fra i fjor jul? eller året før,året før..

det er jo 867463869 tråder om samme tema.

Skrevet

I år tenkte jeg at jeg skal kjøpe san mini stue pc til min samboer, vet vertfall at han vil bli gald for det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...