Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Hei, vi ser etter en ukes tur i desember. Det må være ganske rimelig, varmt, vil gjerne ha badeferie. Egypt blir for kaldt i vannet i desember (vært der)...gjenstår da bare kanariøyene eller hva? Forslag til andre steder?
Pimp Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 det spørs hva som er rimelig for deg da.. vi var på Gran Canaria i desember for 2 år siden, og det var varmt og deilig, men billig var det ikke...
Nakkinekki Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Tja, hva med Kypros eller Tyrkia. Har hørt at det er ganske deilig der i desember. Ei på jobben er der akkurat nå og det er vist 30C i skyggen og 27C i vannet...det høres jo deilig ut, eller?
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Tja, hva med Kypros eller Tyrkia. Har hørt at det er ganske deilig der i desember. Ei på jobben er der akkurat nå og det er vist 30C i skyggen og 27C i vannet...det høres jo deilig ut, eller? om det er 30 gr nå i Tyrkia kan det bli 15 i des,
Østlandet Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 (endret) om det er 30 gr nå i Tyrkia kan det bli 15 i des, Faktisk kan det bli kaldere også. Tyrkia er da ikke noe i desember? Når det gjelder varmen. Dessuten et møkkaland med masse plagsomme muslimer. (Uff...Klarte ikke annet enn å si det. Men så er jeg vel kanskje ikke politisk korrekt jeg da)) Endret 16. oktober 2009 av Østlandet
Gjest Venetia Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Dere vil ha det rimelig, men da er det begrenset med hvor varmt det blir. Jeg ville ventet. Eller dratt til et eksotisk, deilig sted som er dyrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå