Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 De siste nettene har jeg stadig drømt om en mannlig venn av meg. Vi var gode venner for 3-4 år siden, og jeg var forelsket i ham en periode. Tror han var interessert i meg også, men det ble aldri noe. Så mistet vi litt kontakten pga flytting, og jeg traff ham jeg nå er gift med. De siste nettene har jeg som sagt drømt om vennen min. Har drømt at jeg har kysset ham, at vi har vært på nippet til å ligge sammen, at jeg har vurdert å skille meg fra mannen min for å gifte meg med vennen min! I drømmene er mannen min der også, liksom litt i bakgrunnen, og noen ganger virker det nesten som om han og vennen min er samme person. Lurer veldig på hva dette egentlig betyr... Har ikke pratet med min venn på nærmere 1 år... Og så driver jeg og drømmer om ham hver natt! Jeg og mannen min har det stort sett bra sammen, selv om vi krangler en del. Vi har vært gift i 1 år. Er det bare naturlige fantasier om andre som kommer til uttrykk i drømme, eller er det "noe mer"? Elsker jeg ikke mannen min mer? Hjelp!
Gjest VinglePetter Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Er det bare naturlige fantasier om andre som kommer til uttrykk i drømme, eller er det "noe mer"? Elsker jeg ikke mannen min mer? Hjelp! Dette er helt klart noe for de klarsynte på teletorget. De vet allerede at du skal ringe dem. Det er bare å begynne på den øverste i listen og jobbe seg nedover. http://www.nettkatalogen.no/bransjelist/teletorg/1.htm
Gjest luuluu Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 TS, Jeg mener vi drømmer for å fordøye intrykk og for å forberede oss selv på eventuelle situasjoner. Det betyr ikke at du ikke elsker din mann, men at du kansje blir påvirket av andre menn. Det er helt normalt. Ikke noe å ha dårlig samvittighet for Er det noe du har dårlig samvittighet for, utenom denne drømmen? Om det er noe som plager deg, og som evt forårsaker utro-drømmen, ta et lite oppgjør der og legg kortene på bordet evt snakke med personen det gjelder
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Det første jeg tenkte når jeg leste tittelen til drømmen var at du egentlig drømmer om din egen mann. Jeg synes utsagnet ditt om at det av og til virker som de er samme person, vitner om at det er mannen din du drømmer om. Kanskje ønsker du at han hadde egenskaper som vennen din har? Kanskje lengter du etter forelskelsen og lidenskapen som du kanskje har syntes falmet i all krangelen? Kanskje din undring om dårlig samvittig for utro og om du faktisk elsker han lenger, beror på om du faktisk har gjort nok for forholdet også. Har du selv begynt å tvile på forholdet før disse drømmene tok til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå