Gjest imli Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Hvor ofte bytter dere bleier på deres 1-2 åring? Har en gutt på 1,5 år. Skifter tissebleie ca 3 ganger om dagen (og selvfølgelig bæsjebleie etter behov). Synes det høres så lite ut liksom, med bare 4 bleier i døgnet, men han tisser dem jo ikke fulle nok til å bytte oftere. Lurer vel egentlig bare på hva som er normalt
Gjest imli Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Vi skifter bleie ca like ofte som dere OK, da er vi ikke helt på bærtur
FangeLiv Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Hvordan mener du 1 år+ imli, skiftet dere sjeldnere/oftere før? Her skifter vi også bare 3-4 ganger i døgnet, og vår er 5 måneder. De tisser vel mer etterhvert, men da er jo også bleiene større og tåler mer? Søstra mi har en på 2 år, og han får ny bleie ca to-tre ganger om dagen, så tror det er normalt som dere gjør det.
Lassie Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg skiftet iallfall oftere før. Minst 6 bleier i døgnet, gjerne flere. Nå får han ca 4-5 i døgnet. Tar av morgenbleien og gir ny, så ved lunsjtider, så ved mellommåltid i bhg, når vi kommer hjem fra bhg og en ren før natten. Og ekstra hvis han bæsjer såklart. Guttungen min er 14mnd.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Det blir noen fler nå som det er kaldere i været. Skifter på ham før vi går ut så han ikke skal bli kald i våt bleie
Gjest imli Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Hvordan mener du 1 år+ imli, skiftet dere sjeldnere/oftere før? Her skifter vi også bare 3-4 ganger i døgnet, og vår er 5 måneder. De tisser vel mer etterhvert, men da er jo også bleiene større og tåler mer? Søstra mi har en på 2 år, og han får ny bleie ca to-tre ganger om dagen, så tror det er normalt som dere gjør det. Ja, vi skiftet oftere før. Var oftere bæsjing da, og det gjorde jo sitt Vi har vel skiftet så ofte (skjelden ) som nå siden 10-11 mnd tenker jeg.
Susan Sto Helit Skrevet 14. oktober 2009 #8 Skrevet 14. oktober 2009 ca 4 bleier i døgnet er vel rimelig normalt, tror jeg. De fleste jeg vet om stabiliserte seg hvertfall på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå