Gå til innhold

Bleiebarn 1 år+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte bytter dere bleier på deres 1-2 åring?

Har en gutt på 1,5 år. Skifter tissebleie ca 3 ganger om dagen (og selvfølgelig bæsjebleie etter behov). Synes det høres så lite ut liksom, med bare 4 bleier i døgnet, men han tisser dem jo ikke fulle nok til å bytte oftere. Lurer vel egentlig bare på hva som er normalt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skifter bleie ca like ofte som dere :)

Skrevet
Vi skifter bleie ca like ofte som dere :)

OK, da er vi ikke helt på bærtur ;)

Skrevet

Hvordan mener du 1 år+ imli, skiftet dere sjeldnere/oftere før?

Her skifter vi også bare 3-4 ganger i døgnet, og vår er 5 måneder. De tisser vel mer etterhvert, men da er jo også bleiene større og tåler mer?

Søstra mi har en på 2 år, og han får ny bleie ca to-tre ganger om dagen, så tror det er normalt som dere gjør det.

Skrevet

Jeg skiftet iallfall oftere før. Minst 6 bleier i døgnet, gjerne flere.

Nå får han ca 4-5 i døgnet. Tar av morgenbleien og gir ny, så ved lunsjtider, så ved mellommåltid i bhg, når vi kommer hjem fra bhg og en ren før natten. Og ekstra hvis han bæsjer såklart.

Guttungen min er 14mnd.

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Det blir noen fler nå som det er kaldere i været. Skifter på ham før vi går ut så han ikke skal bli kald i våt bleie :)

Skrevet
Hvordan mener du 1 år+ imli, skiftet dere sjeldnere/oftere før?

Her skifter vi også bare 3-4 ganger i døgnet, og vår er 5 måneder. De tisser vel mer etterhvert, men da er jo også bleiene større og tåler mer?

Søstra mi har en på 2 år, og han får ny bleie ca to-tre ganger om dagen, så tror det er normalt som dere gjør det.

Ja, vi skiftet oftere før. Var oftere bæsjing da, og det gjorde jo sitt ;) Vi har vel skiftet så ofte (skjelden ;) ) som nå siden 10-11 mnd tenker jeg.

Skrevet

ca 4 bleier i døgnet er vel rimelig normalt, tror jeg.

De fleste jeg vet om stabiliserte seg hvertfall på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...