Gå til innhold

iPhone 3GS

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_studine_*
Skrevet

Jeg skal kjøpe iPhone 3GS, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva slags abb jeg skal ha. Nå har jeg OneCall faktura, og er egentlig storfornøyd med det, men siden OneCall ikke selger iPhone, er det ikke så lett å fortsette med det. Jeg ringer ikke så mye, kun korte samtaler som regel (ved lange samtaler ringer den andre som regel meg), sender en del sms (kanskje 5-10/dag i gjennomsnitt), og ser for meg at jeg kommer til å surfe en god del...

Slik jeg ser det har jeg 4 alternativer:

1) Telenor SurfPrat M

2) NetCom iConnect

3) Chess?

4) Kjøpe en av de overstående, bryte den og fortsette med OneCall

Jeg klarer heller ikke å bestemme meg for om jeg bør ha 16 eller 32GB. Kommer til å ha en del musikk på den, ta en god del bilder og jeg skal bruke en del programmer og oppslagsverk.

Vet at dette sikkert er rotete og vanskelig å svare på, men hvis noen har et tips eller godt råd, tar jeg veldig gjerne imot det!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg skal kjøpe iPhone 3GS, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva slags abb jeg skal ha. Nå har jeg OneCall faktura, og er egentlig storfornøyd med det, men siden OneCall ikke selger iPhone, er det ikke så lett å fortsette med det. Jeg ringer ikke så mye, kun korte samtaler som regel (ved lange samtaler ringer den andre som regel meg), sender en del sms (kanskje 5-10/dag i gjennomsnitt), og ser for meg at jeg kommer til å surfe en god del...

Slik jeg ser det har jeg 4 alternativer:

1) Telenor SurfPrat M

2) NetCom iConnect

3) Chess?

4) Kjøpe en av de overstående, bryte den og fortsette med OneCall

Jeg klarer heller ikke å bestemme meg for om jeg bør ha 16 eller 32GB. Kommer til å ha en del musikk på den, ta en god del bilder og jeg skal bruke en del programmer og oppslagsverk.

Vet at dette sikkert er rotete og vanskelig å svare på, men hvis noen har et tips eller godt råd, tar jeg veldig gjerne imot det!

Anbefaler å kjøpe med telenor (frihet eller noe, sjekk opp hvilket som er billigst å bryte, er i alle fall telenor) og deretter bryte det og fortsette med onecall eller tele2 champion eller annet billig abonnement. Til sammen vil det ganske sannsynlig være billigst.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Anbefaler å kjøpe med telenor (frihet eller noe, sjekk opp hvilket som er billigst å bryte, er i alle fall telenor) og deretter bryte det og fortsette med onecall eller tele2 champion eller annet billig abonnement. Til sammen vil det ganske sannsynlig være billigst.

Forresten: dersom du surfer ekstremt mye på steder hvor du ikke har WiFi kan du vurdere telenor eller netcom. Selv har jeg trådløst både hjemme og på skolen, og er sjelden andre steder -i alle fall med ekstremt surfebehov. Og sååå dyrt er det ikke å bare sjekke noe. Men skulle du trenge det kan du jo vurdere de to også. Tvilsomt lønnsomt likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...