Gjest TS Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Hei! Som dere ser lurer jeg på hvordan man får sånne slitte tupper i håret? Håret mitt blir aldri slitt, og hvis jeg klipper det, ødelegger jeg alt og må spare igjen!! Men håret mitt vokser så irriterende fort og jeg vil ikke langt ned til RUMPA.. Jeg liker den litt "rufsete" looken folk med slitte tupper har!:D
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 ta avfarging på håret et par ganger så får du slitt hår og slitte tupper.
Gjest Marlo Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Hva med å klippe håret i en rufsete look? Jeg er faktisk enig med deg - jeg elsker håret mitt når det er slitt fordi det ser alltid så bra ut hehe, og mitt hår vokser også fort, så jeg må klippe meg ofte om jeg ikke vil ha dritlangt hår. Men ei som klipper meg sa at hun godt kunne klippe det slik at det så rufsete ut, og jeg er strålende fornöyd. Eneste er at jeg fikk med noe produkt jeg skulle ha i håret når jeg stod opp om morgenen (husker ikke hva det heter), og det forsterker den rufsete looken
wahaj Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Bruk masse blekemiddel, så får du slitte tupper ;-)
Gjest TS Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Tja, jeg har ikke funnet "den rette" frisøren til å klippe meg ennå.. Har forresten brukt avfarging, hårfarge osv. men ingenting funker - håret blir bare utrolig bustete på midten, men tuppene forblir vanlige! Men takk for svar!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Prøv heller saltvannsspray! Genialt produkt, gir perfekt rufsete/slitt look eventuelt volum og tekstur:-) Mange ulike merker som har dette! Trevor sorbie og wella sine er i alle fall gode. Og skaff deg gjerne en litt oppklippet frisyre, lettere å rufse til.
retroxx Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Prøv heller saltvannsspray! Genialt produkt, gir perfekt rufsete/slitt look eventuelt volum og tekstur:-) Mange ulike merker som har dette! Trevor sorbie og wella sine er i alle fall gode. Og skaff deg gjerne en litt oppklippet frisyre, lettere å rufse til. Noen frisører bruker barberblad når du "klipper" meg. dette er for å jevne ut slik at frisøren ikke blir hakkete. opplever at tuppene har blitt mer slitt etter dette (hvite prikker). men håre vil også kjennes seigt og flokete ud. EKKELT!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 la være å gre håret ditt. jeg greier aldri mitt, noe som gjør at det tjafser seg til, noe som jeg liker jeg unngår floker ved å gre det før jeg vasker det, og ved å unngå å legge meg med vått hår (jeg har veldig tykt hår da, så vet ikke om dette funker på alle hårtyper)
Gjest Sandbekken Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Ikke ta avfarging og styr på med håret! da brekker det bare o du ender opp med flokete hår som aldri vokser.. Klipp det heller rufsete! Jeg fikk en frisør til å klippe meg slik, da klippet hun tuppene mens hun holdt saksa loddrett om du skjønner Endret 13. oktober 2009 av Sandbekken
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #10 Skrevet 14. oktober 2009 Saltvannsspray, masse Dust it og that's.. it! Det er et herk den dagen det slitte håret skal bli bra igjen, så hvorfor ikke bare.. late som at det er slitt? Men.. sliter bleiking så mye på håret da? Har bestandig hørt at det bare tørker det ut og gjør det mer sårbart, og at det er slikt som vær, vind, kamming og retting som sliter?
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #11 Skrevet 14. oktober 2009 Saltvannsspray, masse Dust it og that's.. it! Det er et herk den dagen det slitte håret skal bli bra igjen, så hvorfor ikke bare.. late som at det er slitt? Men.. sliter bleiking så mye på håret da? Har bestandig hørt at det bare tørker det ut og gjør det mer sårbart, og at det er slikt som vær, vind, kamming og retting som sliter? bleiking sliter på håret ja, i tillegg til all styling du bruker til.
Gjest Sandbekken Skrevet 14. oktober 2009 #12 Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Men.. sliter bleiking så mye på håret da? Har bestandig hørt at det bare tørker det ut og gjør det mer sårbart, og at det er slikt som vær, vind, kamming og retting som sliter? Tror ikke produkter sliter håret, men det gjør det tørt og sårbart, slik at det lettere blir slitt. Har hørt at slitt hår kun skjer mekanisk, altså ved gnissing og riving. Endret 14. oktober 2009 av Sandbekken
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #13 Skrevet 15. oktober 2009 I tillegg til alle tipsene du har fått må du ikke bruke balsam.
Gjest Sandbekken Skrevet 15. oktober 2009 #14 Skrevet 15. oktober 2009 ^hvis hun vil ødelegge håret..
Vilma Skrevet 15. oktober 2009 #15 Skrevet 15. oktober 2009 Du kan prøve dustIt, det er pudder til håret, mitt blir hvertfall rufsete og uregjerlig av det
Vilma Skrevet 15. oktober 2009 #16 Skrevet 15. oktober 2009 Klipp deg ganske kort, bruk mye produkter, rettetang, krølltang, tuppèr det!
Gjest Venetia Skrevet 16. oktober 2009 #17 Skrevet 16. oktober 2009 Husk å tenke deg nøye om. Det er kjipt å ødelegge håret sitt. Skal mye til for å få det sunt og friskt igjen senere. Jeg ville klippet det opp litt og brukt saltvannsspray
Gjest Gjest_fabu_* Skrevet 30. oktober 2009 #18 Skrevet 30. oktober 2009 Bruk masse blekemiddel, så får du slitte tupper ;-) da kan du risikere og ikke ha hår igjen.. utrolig hvor lite folk vet om farge, bleking og avfarging. det er ikke bare bare.
Gjest Gjest_fabu_* Skrevet 30. oktober 2009 #19 Skrevet 30. oktober 2009 Hei! Som dere ser lurer jeg på hvordan man får sånne slitte tupper i håret? Håret mitt blir aldri slitt, og hvis jeg klipper det, ødelegger jeg alt og må spare igjen!! Men håret mitt vokser så irriterende fort og jeg vil ikke langt ned til RUMPA.. Jeg liker den litt "rufsete" looken folk med slitte tupper har!:D jeg ville gått til frisøren og klippet en frisyre som er "hakkete" og be de om råd. ikke avfarg og blek \. da kan du miste det og ødelegge for alltid.
Andungen Skrevet 31. oktober 2009 #20 Skrevet 31. oktober 2009 Dust it hårpudder fra Osis er genial hvis du vil ha "slitt" hår.. Det fungerer superbra for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå