Gjest Chiffon Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg tror jeg endelig er kvitt den tåpelige gulrota, men maxboreklamen får jeg ikke bort. Jeg får ikke som alternativ å blokkere denne, hva må jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg bruker adblock plus, adblock og noscript. Siden er helt ren, ikke et bilde å se, uten om det jeg vil skal ses da, sånn som forumet. Så vil anbefale det.
Gjest Chiffon Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har kun adblock pluss, dette pleier å holde. Hvor finner jeg alt det andre du nevner?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/722 Der finner du noscript. Men det er for firefox. litt usikker på om de finnes til de andre nettleserene. Adblock plus og adblock er der også. Men jeg er litt usikker på om man trenger adblock om man har adblock plus. Tror adblock plus er bare en bedre utgave av adblock. Men selv har jeg begge installert og bare høyreklikker med musa og trykker "adblock bilde" når jeg vil blokkere bilder. NoScript er blant annet veldig nyttig for å blokkere popupvinduer og andre "undersider" av diverse sider for bedre beskyttelse.
Gjest Chiffon Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Pleier å kunne høyreklikke og så adblocke, men ikke denne reklamen nei Da prøver jeg NoScript
Gjest Chiffon Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Ja, det fikk vekk reklamen, nå er det en hvit boks der, men den beveger ikke på seg i det minste Takk for tipset!
Gjest Chiffon Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Øhh, den blokkerer smilene og svarboksen og det meste Hjelp?
Virreliten Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 Du må tillate endel ting i starten. Gjør tillatelsen midlertidig til du ser at det du trenger fungerer, så gjør du den permanent. Inntil du har vært igjennom de vanlige nettstedene dine noen ganger blir det mye klikking, men det er absolutt verdt det. Og pass på så du ikke tillater alle slags ad sites, da, for da er du like langt. Men kan kalle tilbake tillatelsene igjen. Knappen nederst til høyre fikser det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå