Gjest Gjest_Live_* Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 http://www.sportsdeal.no/produkter/1133131...4818/1232638673 Noen som har denne jakken, og kan si noe om hvordan den er på størrelsen? Liten/normal/stor? Bruker S i andre bergansjakker, men prøvde en gang en jakke i S som ble for liten til meg..etter det har jeg ikke klart å stole helt på de størrelsene. Blir veldig glad hvis noen her har litt peiling.. Er så kjedelig å bestille feil str.
Jenta24 Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 http://www.sportsdeal.no/produkter/1133131...4818/1232638673 Noen som har denne jakken, og kan si noe om hvordan den er på størrelsen? Liten/normal/stor? Bruker S i andre bergansjakker, men prøvde en gang en jakke i S som ble for liten til meg..etter det har jeg ikke klart å stole helt på de størrelsene. Blir veldig glad hvis noen her har litt peiling.. Er så kjedelig å bestille feil str. Jeg har Medium i ei Bergans Stranda Lady jakke(softshell)den kjøpte jeg for 2 år siden. Nå har jeg kjøpt en bergans down lady jacket (dunjakke), den kjøpte jeg str. L. Jeg trodde jeg måtte ha Medium siden jeg hadde medium i den andre jakka. Men da følte jeg den var litt trang, derfor valgt jeg L. Jeg er fortsatt veldig usikker på om jeg valgte riktig størrelse. Så jeg stoler verken på ekspitør eller størrelsene lenger, kun meg selv. For ekspitøren mente jeg hadde klart meg med medium. Eneste forskjellen på de to er visst nok at den ene blir lenger i ryggen og at den er litt mer posete. Så stol på deg selv og da den størrelsen du mener, jeg er sikker på at bergans jakkene har blitt mindre i størrelsen på de 2 årene jeg ikke har kjøpt bergansjakke siden jeg måtte opp en størrelse for å føle meg vel i det:)
Gjest Gjest_Live_* Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Tok den i str. S, håper den passer. Jeg passer som regel både S og M, men så er det jo om å gjøre å finne den som passer BEST av de to..vanskelig..men som du sier må man bare stole på seg selv og ikke kun på ekspeditriser og størrelsesnøkler.. var i en butikk og prøvde en vanlig dunjakke (Down Lady Jacket) og den passet best i S, så da bruker jeg den som pekepinn og håper på det beste:) Takk for innspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå