HulaHoop Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har en Sony Ericsson W595, og hadde store planer om å føre musikk fra pc`n min over til telefonen. Jeg koblet telefonen til pc`n med USB-kabelen, men det skjedde jo ingenting...? I bruksanvisningen står det; Datamaskin: Start/Programmer/Sony Ericsson/Media Manager. Men da jeg går til programmer på pc`n, finner jeg ingen Sony Ericsson. Fra andre telefoner er jeg vant til at det dukker opp noe på pc`n med en gang jeg stikker inn USB-kabelen, så jeg trodde jo ikke at det skulle bli et problem. Noen som i det hele tatt skjønner hva jeg prater om, og forstår hva jeg gjør galt?
Heart Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har en Sony Ericsson W595, og hadde store planer om å føre musikk fra pc`n min over til telefonen. Jeg koblet telefonen til pc`n med USB-kabelen, men det skjedde jo ingenting...? Kom det ikke en lyd engang? Et sånt "du har nettopp plugget inn en USB-dings"-plong? I bruksanvisningen står det; Datamaskin: Start/Programmer/Sony Ericsson/Media Manager. Men da jeg går til programmer på pc`n, finner jeg ingen Sony Ericsson. Det er nok fordi programmet til telefonen ikke er installert på PCen. For at det skal dukke opp noe under "Start / Programmer", må et program installeres. Fulgte det med en CD når du kjøpte telefonen? Eller kanskje du kan laste det ned fra Sony Ericssons websider? I verste fall kan du spørre i en butikk som selger sånne telefoner. Fra andre telefoner er jeg vant til at det dukker opp noe på pc`n med en gang jeg stikker inn USB-kabelen, så jeg trodde jo ikke at det skulle bli et problem. Noen telefoner presenterer seg som en disk eller noe lignende når du plugger dem inn i PCen, mens andre trenger et program. Min LG må ha et program, og det ser ut som om det samme gjelder din telefon. Noen som i det hele tatt skjønner hva jeg prater om, og forstår hva jeg gjør galt? Du gjør jo ikke noe galt.
HulaHoop Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2009 Kom det ikke en lyd engang? Et sånt "du har nettopp plugget inn en USB-dings"-plong? Nei, ingen lyd så vidt jeg kan huske. Det er nok fordi programmet til telefonen ikke er installert på PCen. For at det skal dukke opp noe under "Start / Programmer", må et program installeres. Men første gangen jeg satte inn USB-kabelen, kom det en rute nede i høyre hjørnet hvor jeg mener å huske at det stod at det instalerte. Men så skjedde det jo ikke noe mer. Fulgte det med en CD når du kjøpte telefonen? Eller kanskje du kan laste det ned fra Sony Ericssons websider? I verste fall kan du spørre i en butikk som selger sånne telefoner. Tror det fulgte med en cd, ja. Men hvor den er? Det er jo en anna sak. Men skal sjekke Sony Ericssons websider jeg. Ellers har venninnen min maken telefon, så kanskje hun har den cd`n. Men tusen takk for hjelpen.
Kamikatze Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Tror det fulgte med en cd, ja. Men hvor den er? Det er jo en anna sak. Men skal sjekke Sony Ericssons websider jeg. Ellers har venninnen min maken telefon, så kanskje hun har den cd`n. Programmene Du trenger PC-suite, og kan ha nytte av Media-Go. Bruksanvisningen (TFM) På noen Sony-Ericsson må telefonen "hilse på" USB-kabelen. Telefonen må settes i et modus først, som avgjør hva du kan gjøre med den; et modus for filoverføringer; et modus for å bruke telefonen som modem osv. Om dette gjelder din, finner du enten i bruksanvisningen, eller på supportsiden for din telefon under filoverføring. Endret 13. oktober 2009 av Kamikatze
Pingting Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Husk at om du har bluetooth, så er også det en mulighet.
HulaHoop Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2009 Programmene Du trenger PC-suite, og kan ha nytte av Media-Go. Bruksanvisningen (TFM) På noen Sony-Ericsson må telefonen "hilse på" USB-kabelen. Telefonen må settes i et modus først, som avgjør hva du kan gjøre med den; et modus for filoverføringer; et modus for å bruke telefonen som modem osv. Om dette gjelder din, finner du enten i bruksanvisningen, eller på supportsiden for din telefon under filoverføring. Uff. Blir bare forvirra jeg. Men takk for hjelpen. Tror jeg heller skal satse på å finne et menneske som kan vise meg fysisk hvordan dette skal gjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå