Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Uff, jeg tror ikke jeg og laptoper passer sammen, jeg er på min tredje på 3 år nå, og har igjen problemer. Den jeg har nå har jeg hatt i ca. 6 mnd tror jeg (har byttet så mye at jeg ikke husker helt) og jeg har flere problemer med den. Først begynte museknappene å tulle seg, jeg måtte trykke mye og hardt, helt til de til slutt tok kvelden. Jeg har ikke levert den inn fordi jeg brukte ganske enkelt en ekstern mus, og siden jeg er ganske avhengig av pc på grunn av skole, så tok jeg meg ikke bryet med å bytte pc igjen. Men så er saken den at nå får jeg ikke musa til å funke heller, får bare opp at windows ikke gjenkjenner usb-enheten, noe som er tull siden jeg ikke har bytta mus. Ikke er det noe galt med musa heller, har prøvd i en annen laptop....

Jeg har ikke mista pc'en i gulvet eller noe, og den er jo ganske ny, så er det noen som klarer å gjenkjenne om dette er en garantisak? Spør fordi jeg ikke har råd til å levere den inn uten....

Et problem til: av og til hvis jeg vil åpne flere faner eller vinduer i explorer, kommer jeg ikke forbi den blanke siden, jeg kan da enten bare ha en oppe fra før eller det kan være flere. Er dette et explorer-problem eller kan det knyttes opp mot pc'en?

Håper på svar fra noen litt mer datakyndige enn meg :fnise:

Edit: Det er forresten en Packard Bell laptop det er snakk om, og min treårige forsikring jeg kjøpte med pc nr. 1 er gått ut.

Endret av Metemor
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uff, jeg tror ikke jeg og laptoper passer sammen, jeg er på min tredje på 3 år nå, og har igjen problemer. Den jeg har nå har jeg hatt i ca. 6 mnd tror jeg (har byttet så mye

Jeg har ikke mista pc'en i gulvet eller noe, og den er jo ganske ny, så er det noen som klarer å gjenkjenne om dette er en garantisak? Spør fordi jeg ikke har råd til å levere den inn uten....

Tar du med deg PCen til og fra skole? Det kan hende den har fått seg en smell på den turen. Å bytte 3 laptoper på 3 år på grunn av skade er ganske mye.

Du har fremdeles garanti på PCen. Den er ihvertfall 1 år. Du har også reklamasjonsrett. Musa går ikke i stykker av normal bruk.

Skrevet
Å bytte 3 laptoper på 3 år på grunn av skade er ganske mye.

Det er en Packard Bell. Tradisjonelle forventninger til levetid er det bare å glemme.

Metemor, om det er garantisak er umulig å si uten å vite nøyaktig hvilke vilkår som gjelder for garantien, men det kan godt være det er en reklamasjonssak. Får du en minnepinne til å virke i samme usb-port som musen ikke virker i?

Skrevet

Både minnepinne og mp3-spiller funker for det meste, men mister mye kontakten, så usb-portene er i utgangspunktet ikke så veldig gode...

Vet det høres ut som om jeg misbruker laptopene mine skikkelig, men det er ikke tilfellet, denne jeg har nå fikk jeg i bytte for en hp de skiftet hovedkort på 3 ganger før de ga opp, og butikken ga meg denne i bytte fordi klagesakene i hp tar så vanvittig lang tid. Den første laptopen var det min kjære som ødelagte, han fant ut han skulle støvsuge vifta fordi pcen ble varm... ikke lurt... Nei, jeg har sjelden med med pcen på skolen, men alt av oppgaver og innleveringer skriver på data, og nå holder jeg på med hovedoppgaven min, så det er upraktisk å måtte skifte og styre med tømming av pc hele tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...