Gjest weiwei Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg jobber i sfo og er mye ute, trenger nye utekær til meg selv, men alt er så fryktelig dyrt;( Har ikke råd til Bergans klær o.l...selv om jeg gjerne skulle hatt det;) Kan noen tipse meg om nettbutikker som har gode og billige utekær? Var innom Ellos, men ingenting falt i samk dær....
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Sportmann har en god del vinterklær. Jeg har boblejakke og bukse fra Redhill serien, og dette blir 5. året jeg kommer til å bruke dem.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Eg er veldig glad i Stormberg sine klær. Masse fint design, god kvalitet og levelige priser..Syns og Bergans ol. er altfor dyrt.
Gjest Spinell Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har sett mange barnehage- og SFO-ansatte som bruker hel varmedress ute på vinteren. Dette er på ingen måte verdens vakreste plagg, men dressen er kjapp å trekke på seg og en holder varmen. Billige varmedresser har jeg blant annet sett på Europris.
Lurvina Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har sett mange barnehage- og SFO-ansatte som bruker hel varmedress ute på vinteren. Dette er på ingen måte verdens vakreste plagg, men dressen er kjapp å trekke på seg og en holder varmen. Billige varmedresser har jeg blant annet sett på Europris. Også slipper man kaldt luft som kommer gjennom glipa mellom jakke og bukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå