pittie Skrevet 17. oktober 2009 #21 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Er det 5 par støvletter jeg har da montro? Skal kjøpe meg et par lave og nå til vinteren. Samt cowboyboots. 1 semsket skinn svart 1 lakk svart 1 lakk hvit 1 semsket/fuskepels hvit, kile 1 overknee semsket brune jepp, 5. (og et par gotherboots baki skapet) Edit; Fant et par til. Svart semsket med grå fuskepels. Hmm, lurer på hvorfor de var så godt gjemt. Og enda ett. Et par i rødt skinn. Endret 29. oktober 2009 av pittie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. oktober 2009 #22 Del Skrevet 17. oktober 2009 Gosjameg, så mange par støvletter folk har Selv har jeg bare to par. Et par svarte fra Bianco, som jeg syns er veldig stilige. Litt hæl og ganske spisse. Og et par svarte, helt flate, med snøring foran. Ønsker meg et par brune, men har litt trøbbel med å finne noen jeg virkelig liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 17. oktober 2009 #23 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har 8 par støvletter Men to av de er sånne man ikke kan gå offentlig med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest støvlettgal Skrevet 17. oktober 2009 #24 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg elsker støvletter og hadde ved siste opptelling 39 par. Har kjøpt kanskje 8-9 par etter det. Jeg bruker mye penger på støvletter, har også mange par jeg foreløpig ikke har brukt. Har minst 20 par bare i svart, ellers varierer det mellom tøffe, søte, fine osv. Har alt fra flate- til ganske høye stiletthæler. Ei venninne har mange flere par enn meg. Når vi reiser på shoppingtur (eks London) kommer vi gjerne hjem med 20 par sko/støvletter hver. En stor del av lønna mi ligger igjen i skoskap ja.. Jeg trodde i grunnen det er vanlig å ha maaange par støvletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. oktober 2009 #25 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ett par grå, knehøye støvletter med 7-8 cm hæl. Ett par sorte, knehøye støvletter med 10 cm hæl. Ett par sorte, knehøye støvletter med 5 cm hæl. Ett par sorte overknees med 8-9 cm hæl. I tillegg til disse har jeg en haug med ankelboots, men det regnes vel ikke egentlig som støvletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venetia Skrevet 20. oktober 2009 #26 Del Skrevet 20. oktober 2009 ca 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 22. oktober 2009 #27 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hmm, skal vi se Et par svarte standard med halvhøy (6-7cm)bred høl Et par svarte høye med oppbrett over kne, nesten uten høl Et par gråhvite med lav hæl Et par metallik blå med halvhøy tynn hæl Et par lysebrune med halvhøy bred hæl Et par svarte vinterstøvletter med skinndetaljer, flate Hmmm, tror det var det. Noen flere år gamle og noen nyere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 22. oktober 2009 #28 Del Skrevet 22. oktober 2009 3 par Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #29 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har 6 par støvletter: - 2 par brune, høye - 3 par svarte, høye - 1 par brune, lave Jeg elsker å bruke støvletter når jeg skal ut, på fest eller i selskap. Føler meg fancy og fin med det. Støvlettene mine har ca. 3 - 5 cm høye hæler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wannabe Skrevet 29. oktober 2009 #30 Del Skrevet 29. oktober 2009 To par Et par røde,med 12 cm hæl. Knehøye. Samme type i svart. Begge i lakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shakeitlikejello Skrevet 29. oktober 2009 #31 Del Skrevet 29. oktober 2009 0 par støvletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Distiller Skrevet 30. oktober 2009 #32 Del Skrevet 30. oktober 2009 6 par svarte støvletter. De har forskjellig hælhøyde da, og er med/uten varmefòr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #33 Del Skrevet 30. oktober 2009 Tre par støvletter. 1 ankel, 2 "vanlige". Alle med hæl. Svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 30. oktober 2009 #34 Del Skrevet 30. oktober 2009 fem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerbGirl Skrevet 31. oktober 2009 #35 Del Skrevet 31. oktober 2009 0. Nettopp kastet det ene paret jeg hadde, de var det hull på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. oktober 2009 #36 Del Skrevet 31. oktober 2009 To stykker, begge i brunt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 31. oktober 2009 #37 Del Skrevet 31. oktober 2009 Korleis iallverden skal eg kunne vite det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. november 2009 #38 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg har to par støvletter, siden støvletter ikke er ''min ting''. Jeg bruker heller pumps/mary janes (er det det det heter? :klø: ) når jeg skal kle meg fint (de har jeg rundt 10 par av...). Det ene paret er høyhælte svarte fra Bianco, det andre er flate, svarte og litt røffe fra Skoringen. Jeg så forresten et par grå støvletter fra Bianco her en dagen, som var veldig veldig fine, og som jeg har veldig veldig lyst på. Endret 3. november 2009 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 3. november 2009 #39 Del Skrevet 3. november 2009 Et par plommerøde med halvhøy hæl (Doc Martens av alle ting:) ) Et par blå med litt høy hæl (friis company) Et par svarte med høy (tynn) hæl Et par lyse brune "cowboy"-inspirerte + 4 par lave skoletter dea flate til høye hæler .. det er i alle fall de jeg bruker for tiden, har noen avlagte som ikke er i bruk for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søstertusenfryd Skrevet 3. november 2009 #40 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har 6 par. 4 par sorte 2 par brune. Har veldig lyst på et par røde. Ble litt overrasket selv at jeg har 6 par.faktisk 2 par jeg nesten har glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå