Gå til innhold

Hvor mange par støvletter har du?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usikker på akkurat hvor mange støvletter jeg har, men inkludert tre tøfler og ett par støvler har jeg 28 par sko... Og jeg er glad i sko med hæl, selv om jeg ikke er den flinkeste til å gå på dem- iallfall 2 par er ikke brukt ute :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett par høye brune støvletter, og ett par høye svarte støvletter. Og så har jeg ett par UGGS, sånne høye strikket, i sjokoladefarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, skal vi se..

- 4 par svarte, høye støvletter med hæl (7,5 cm +)

- 1 par brune vinterstøvletter, uten hæl

- 1 par brune høye, med hæl

- 3 par beige/kremhvite, med hæl

- 1 par svarte overknees, med hæl

pluss en haug ankelboots/lave støvletter som jeg ikke "teller" med. Trenger egentlig et par svarte vinterstøvletter, med en fornuftig hæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med stövletter?

Har 1 par skatersko, 1 par sko med spikertupp, 1 par armyboots, 1 par litt höye sko med litt tykk häl... som jeg tror kan klassifiseres som stövlett, men noe usikker. Thats it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ett par overknee i brunt semsket skinn. to par sorte i glatt skinn som kan være overknee men også kan brettes ned. alle uten hel. har også ett par ugg og 2 par ankelboots.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

1 par lange svarte støveletter

1 par halvlange støveletter som er litt røffe i stilen

1 par svarte støveletter som egner seg best til å ha buksen nedi, ganske tøff stil på de også

1 par blåaktige støveletter med litt hel på

1 par lange smale brune støveletter med kilehel på

4 ankelstøveletter som jeg kommer på nå i farten

1 par brune ordentlige vinterstøveletter

1 par litt lavere svarte støveletter

kan muligens hende det ligger flere par i skapet med vinterartikler, men var disse jeg kom på nå i farten hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett par støveletter!

Og etter en titt i butikker her om dagen, så blir det nok ikke flere. Enten det ene eller det andre som er "feil". Støvletter er liksom ikke helt min stil...

Så jeg skal kjøpe nye boots istede! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ine_*

Jeg har New Yorker støvletter fra Bianco i både lys brunt, mørk brunt og svart. Nesten litt flaut, men de er så gode å gå med og så passer de til alt. De svarte er nesten utslitte, men nå er de dessverre ikke å fine i butikken lenger. Hadde nok blitt et par nye svarte da! Så spennende er jeg...

Også har jeg et par svarte cowboy boots, noen ankelboots, et par svarte Hunter støvler og et par røde Ilse J. Har forresten lyst på hvite Hunters også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 10 par støvletter jeg. Er 3 brune høye, så 5 høyse svarte og 1 halvhøy og en lav i svart.

Og jeg har virkelig lyst på mange flere støvletter. Bare elsker støvletter. Men jeg vil ha de i ekte skinn, så er ikke så ofte jeg kjøper nye. Ble to nye parr i høst og vil ha ttt parr til, men får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok :lur: . Har en del, men noen er utslitte, passer ikke ordentlig osv. Er stadig på utkikk, men vanskelig å finne de perfekte støvlettene.

Jeg har to par svarte høye.

Et par mørkebrune høye.

To par svarte lave.

Et par lyebrune høye.

Et par uggs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har:

et par Emu "støvletter", men bruker disse heller sjeldent (fortrinnsvis når det er mørkt ute :fnise: )

et par lave støvletter fra DNA med noe sølvgreier på, litt "maskuline".

et par kne/over kne høye støvletter som jeg kjøpte i London som er uberkule, men som jeg ikke aner hva jeg skal gå med til! :overrasket:

Endret av Pomeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 par svarte til kneet/ 2 med ca. 5cm hæl, ett uten

2 par brune / 1 til kneet, og en lav snørestøvlett

1 par grønne

1 par beige

1 par hvite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par i en varm mellomlys brunfarge, uten særlig hel. Det er hverdagsstøvlettene mine, ikke noe pynta i det hele tatt. Litt gamle er de og. Ekte skinn.

Også har et ett par svarte støvletter med hel, de går opp til under kneet. Fake skinn.

Ett par kortere støvletter i mørkebrun. Fake skinn.

Ett par varme vinterstøvletter med pels på, vet ikke helt om de er rare eller ikke. Har nå i hvert fall hatt dem i en del år. Lammeull på innsiden, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par høye brune semsket med høy hæl.

Et par høye brune uten hæl.

Et par svarte mellomhøye med høy hæl.

Et par svarte ankelstøvletter med høy hæl.

Og så venter jeg på et par svarte over-knee uten hæl, som kommer i posten snart! :)

Vil gjerne ha MANGE fler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...