Gjest Cupcakes Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 halloi vurderer å kjøpe meg wii fit, men er det verdt pengene? har tenkt til å både bruke den til hjemme trening da jeg synes det er skikkelig ork å komme meg til treningstimer og til å spille spill med. hvilke spill og trenings spill kan dere anbefale til den?
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Ville heller kjøpt EA active. Syntes denne gir et mye bedre resultat, mye mer forskjellige trening, og mye mer "trening" enn det wii fit gjør. Wii fit er mer for morro skyld, mens EA active er mer trening ala treningsstudio (vel, til grader). Dessuten er treneren i EA active veldig flink til å gi tilbakemleldinger og gir deg ikke kjeft om du ikke har trent på lenge, det er wii fit dårlig på.
Gjest Piggen Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Klar over at det er gaatt noen dager siden traaden ble oppdatert, men kommer med litt synspunkter likevel! Jeg har baade wii fit, EA active og My Fitness coach. Jeg laerer aldri og kjoper alltid slike spill! De er artige aa holde paa med i starten, men jeg gaar lei etterhvert... Men jeg er enig med Ann Christin om at EA active er et bedre alternativ... Jeg synes at treningen her er bedre enn med wii fit. Samtidig er det jo moro aa bruke balansebrettet, noe man ogsaa kan bruke til EA og My fitness coach (det har jeg ikke provd ettersom jeg laante bort wii fit en stund...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå