Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Hei! Jeg hadde problemer med startsiden.no som har vært min startside lenge, jeg syns det tok lang tid å åpne siden og det var elementer som mangler når siden endelig er åpnet. Siden jeg hadde hatt en del irriterende feilmeldinger i det siste bestemte jeg meg for å ta recovery på maskinen, ettersom mange andre forsøk ikke hadde rettet opp i de ulike småproblemene. Etter recovery har jeg fortsatt problem med startsiden. Jeg har nå futtet ut at det er bare den siden som er problematisk. Der det er hvite felter som mangler tekst kan jeg klikke på dem og komme videre til den nettsiden som de gjelder. Når jeg kommer på andre nettsider åpner de seg på normal måte og jeg kan se allt innholdet. Jeg har prøvd både med IE7 og IE8. Jeg fatter ikke hva som har skjedd som gjør at jeg ikke kan se alt på denne siden, det er irritderende ettersom jeg liker å ha dette som min startside, og frustrerende at det har blitt sånn uten at jeg skjønner hvorfor. Denne siden har tidligere fungert utmerket for meg. Er det flere som har hatt dette eller lignende problemer? Er det noen som har gode forslag hvordan jeg kan få fram allt innholdet på denne nettsiden? Gode forslag mottas med Takk
Gjest Gjest_oktober_* Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Gå til denne siden og sjekk om du har Adobe Flash Player installert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå