Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg syns det er så flaut når jeg er sammen med en ny partner. Jeg får kun orgasme hvis jeg masserer klitoris samtidig med at mannen går inn-ut. (Og selvsagt også hvis jeg masturberer, men det er ikke det dette handler om) Jeg har en ny partner nå og han prøver å massere klitten når vi elsker. Men jeg klarer ike å få orgasme av det. Så flaut. Det er kun ved egen hånd jeg får det til. Det er kun jeg selv som kjenner hvilket trykk som skal til, og intensisteten. Med min forrige partner var det ikke noe problem. Jeg masserte meg selv da vi hadde sex, og vi kom som regel samtidig. Hva gjør dere andre jenter. Må dere massere selv, eller får dere orgasme ved at partneren tar på dere? Eller er dere så heldige at dere får orgasme uten at dere trenger å masseres i det hele tatt?
felgen Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Kjenner meg litt igjen i innlegget ditt. Jeg syns også det er litt pinlig å ta på meg selv i starten med ny partner. Med han jeg er med nå er ikke det noe problem lenger, og det hender ofte at jeg hjelper meg selv når vi har sex, eller jeg kommer fordi han ligger på en måte slik at penisen hans masserer klitorisen min. Jeg kan ikke komme av bare inn-ut, noe jeg syns er ganske kjedelig. Har funnet en teknikk der jeg ligger på en måte sånn at jeg bare er konsentert om det som skjer der nede, og da er det mye lettere å komme. Tviler på at fyren din syns det er dumt hvis du tar på deg selv, han vil sansynligvis være glad bare du også kommer!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Har funnet en teknikk der jeg ligger på en måte sånn at jeg bare er konsentert om det som skjer der nede, og da er det mye lettere å komme. Lyst til å være litt konkret? Jeg trenger noen tips!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Min erfaring er at gutta synes det er supersexy at jentene at jentene masserer seg selv under sex, så jeg ville ikke bekymret meg for det. Bare si til ham at du har blitt så vant til å sørge for deg selv at du trenger en helt bestemt type bevegelser, og lov ham å lære ham akkurat hvordan du vil ha det etterhvert.
felgen Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Lyst til å være litt konkret? Jeg trenger noen tips! Jeg vet ikke helt om jeg klarer å forklare det:) Men jeg prøver å ligge på en "god" måte, sånn at jeg ikke irriterer meg over at jeg ligger skeivt etc. Prøver å la være å fokusere på at det han gjør skal være så godt at jeg kan komme, men heller tenke på/ kjenne etter om det han gjør er godt der og da. Og så følger liksom det ene det andre. Vet ikke helt om det er en strategi som vil fungere over tid, eller om det bare har vært flaks de gangene jeg har prøvd!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Min erfaring er at gutta synes det er supersexy at jentene at jentene masserer seg selv under sex, så jeg ville ikke bekymret meg for det. Jeg er mann og dette stemmer for min del i hvert fall. Absolutt ingen grunn til å være flau over det, og for min del er det null behov for å forklare seg heller.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Har et veldig følsomt g-punkt, slik at det nesten er litt slitsomt, så pleier ikke "massere" meg selv, nei. Uansett så synes de fleste menn/gutter at dette er sexy, og aldri hørt om eller møtt på noen som har noe imot det, så dette er ikke noe å bekymre seg for.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Og jeg ergrer meg over at ingen fortalte meg om dette konseptet før jeg fant ut av det selv, ved ren flaks. Og da var jeg faen meg 22! Snakk om år med bortkasta sex..! Og ENDA traff jeg på han som ble mannen min når jeg var 27 og han 31, og han hadde faen meg ALDRI opplevd det han heller. Og skjønte ingenting. Amatør. Men nå er det jo fint da.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 Prøvd å ri? Da kan du presse klitoris mot ham, så går massasjen helt av seg selv
Gjest Gjest TS Skrevet 14. oktober 2009 #10 Skrevet 14. oktober 2009 TS her. Jeg liker ikke å ri, jeg får vondt når penis bunner hvis jeg skal si det slik. Vi er jo begge godt voksne, hhv 40 og 50, og jeg har vært gift i mange år før jeg traff denne karen, og alt var så enkelt med min x, for han var jeg så trygg på. Jeg er fortsatt usikker på om jeg tør å ta fingeren ned og massere selv under samleie. Jeg føler meg som en ungjente. Hehe. Usikker og nervøs. Men er det noen av dere som kommer kun av vaginalt samleie??? Det lurer jeg sånn på.. Og kommer dere hvis kun partneren masserer dere, og ikke dere selv???
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #11 Skrevet 14. oktober 2009 TS her. Jeg liker ikke å ri, jeg får vondt når penis bunner hvis jeg skal si det slik. Vi er jo begge godt voksne, hhv 40 og 50, og jeg har vært gift i mange år før jeg traff denne karen, og alt var så enkelt med min x, for han var jeg så trygg på. Jeg er fortsatt usikker på om jeg tør å ta fingeren ned og massere selv under samleie. Jeg føler meg som en ungjente. Hehe. Usikker og nervøs. Men er det noen av dere som kommer kun av vaginalt samleie??? Det lurer jeg sånn på.. Og kommer dere hvis kun partneren masserer dere, og ikke dere selv??? Jeg kommer av kun vaginalt samleie, men ikke i alle stillinger. Oftest i misjonær eller om jeg er på topp. Klitoris blir jo stimulert litt da. Strammer samtidig underlivet og kniper. blir forstyrret ved samtidig "fikling" med klitoris. Vær glad du får orgasme du Finnes vel ikke noen riktig måte å få det på.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #12 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg er flereogtredve. Da jeg var 15-16 fikk jeg vaginal orgasme. Det varte et års tid og da var det brått slutt. Vet ikke om dette har med spenningen å gjøre - at det var mer opphissende da jeg var ung og dermed fikk jeg også orgasme lettere. Nå må jeg ligge i nøyaktig samme stilling for å få orgasme, samtidig som jeg tar på meg selv (misjonær). Jeg må, som du sier, ha samme intensitet hele tiden (relativt hardt og må til og med gjøre det med samme finger). Dette medfører at vi ikke kan ligge helt inntil hverandre og bare "la det stå til", noe som jeg synes er litt kjipt. Vi er imidlertid veldig åpne, og han synes ikke det er noe problem. Jeg savner dog nærheten man får dersom jeg hadde sluppet å gjøre dette. Jeg skulle også ønske jeg fikk orgasme ved andre stillinger, men det funker bare ikke. To ganger i mitt liv har jeg fått orgasme ved oralsex. Dette skal liksom være så utrolig, men intensiteten blir bare ikke den samme som jeg får til selv - og da er det waste of time dersom poenget er at jeg skal komme.
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. oktober 2009 #13 Skrevet 15. oktober 2009 Dere skal få et svar fra en mann nå, og jeg er faktisk trygg på at jeg har de aller fleste menn med meg på følgende: Om du trenger klitt-stimulans for å komme og i tillegg må gjøre det selv vil vi applaudere det og bli (om mulig) enda kåtere. Vi gutta (flertallet) elsker at dere tar på dere selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå