Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette hørtes vel utrolig teit ut, men tingen er at jeg er "redd" for at kjæresten vil ha sex med meg hele tiden..

Vi har vært sammen i 2 år, tidligere voldtekt gjorde til at vi ventet litt med sex pga meg, men når vi først begynte å ha sex, var det masse, hele tiden.. Så dabbet det av, han maste konstant hele tiden, og jeg "gikk lei" og fikk aldri lyst. Pratet med han om det at om han satt og nermest "tvang" meg til å ha sex med maset sitt, så fikk jeg enda mindre lyst.. Han VAR også veldig sånn at om vi klina, så førte det til sex, dusjet vi sammen førte det til sex, tulla vi og lektesloss, førte det til sex osv osv. Det ble utrolig slitsomt, og jeg tørte såvidt å gå i dusjen fordi jeg var "redd" han ville ha sex med meg.. Han ble flinkere, og maser nesten aldri lenger.

Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får lyst, og hvorfor jeg sitter og konstant er redd for at han skal begynne å klå om vi kliner eller ser film. Det er slitsomt, og jeg hater det. Jeg elsker å ha sex, er ikke det i det hele tatt. Jeg tenner på kjæresten min også, men jeg har bare aldri lyst. Jeg blir nermest sint om han prøver seg, og det gjør ganske mye med forholdet og hverandre. Han føler seg ikke så utrolig tiltrekkende når jeg aldri klarer å ta insinativ, og aldri har lyst, og det skjønner jeg.

Jeg vil ikke være slik lenger. Vi har det supert ellers, men det ødelegger mye når jeg ikke klarer å slappe av med han lenger, i frykt for at han vil ha sex med meg.. Det høres utrolig teit ut, og jeg håper virkelig ikke alle begynner å slenge med leppa om hvor utrolig teit jeg er. For dette er UTROLIG vannskelig for meg, og han, og jeg vil virkelig slutte å tenke som jeg gjør. Jeg vil ha lyst på sex, jeg vil kunne slappe av med kjæresten min uten at jeg må tenke at han vil ha sex.. Han VAR slik at han ville ha sex hele tiden, og tenkte stort ikke på annet. Men vi har kommet lengre i forholdet, og han har forandret seg, men slik som han var før sitter igjen, og jeg vet ikke hvorfor ting er slik..

Beklager langt inlegg.. Dette er bare utrolig utrolig frustrerende.. Jeg elsker han jo, og han er dødsheit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære TS!

Har vært litt der du er nå... Dårlige sexopplevelser i barndommen holdt på å ødelegge for meg da jeg traff min nåværende kjæreste. Jeg bestemte meg for å legge kortene på bordet slik at han skulle skjønne at problemet lå hos MEG. Han er den første mann som har vist total forståelse for det jeg har vært gjennom, og det gjorde det veldig enkelt for meg å gi slipp på fortiden. Samtidig ga jeg meg en del utfordringer for å bevise for meg selv at det er greit å like sex! Trodde nemlig ikke det...

-Fortell kjæresten din om åssen du har det. Vær ærlig! Viktig at du føler 100% tillit til han både som elsker og venn! Vet at det kan være veldig vanskelig å dele slike ting med en kjæreste, men tror det kan styrke forholdet deres.

-Finn de tingene som tenner DEG. Kanskje en fantasi eller noe? Noe du kan bruke for å få gang i sakene. Når du har funnet det, bruk det sammen med kjæresten din! Enten som en indre, mentalt turn on, eller del det med han. Etter hvert vil du koble den tingen til kjæresten din, slik at han blir triggeren.

Og masse lykke til! En klok liten 3-åring sa en gang til meg: det går nok bra til slutt! Og det gjør det :)

Skrevet

Ja, jeg har pratet med han om det flere ganger. Han blir jo frustrert han også når det går så lenge mellom hver gang vi har sex. Og han vet om fortiden min, og vet at jeg fortsatt sliter med det selv om det er noen år siden..

Han er den eneste jeg har hatt sex med og jeg har ikke så mye erfaring sånn egentlig. Jeg kommer heller aldri under noen form for sex uten at jeg vet hvorfor.

Jeg har også prøvd å finne ut hva som tenner meg, og hva jeg liker.. Men ettersom at jeg har et veldig kleint forhold til meg selv, så klarer jeg ikke finne ut av det på egen hånd ( jeg liker ikke å onanere og gjør det aldri ) ..

Men takk for svar :)

Skrevet
Jeg elsker å ha sex, er ikke det i det hele tatt. Jeg tenner på kjæresten min også, men jeg har bare aldri lyst. Jeg elsker han jo, og han er dødsheit!

Hei,

ut fra innlegget ditt, og selvmotsigelsene i det du sier tror jeg du trenger mer hjelp enn det du kan finne på dette forumet. Det er helt åpenbart en knute inne i deg som må løses opp, og den bør du få hjelp til å løse opp i. Slik du har det nå er du inne i en negativ spiral som gjør all kjærlighet og nærhet til en trussel, og slikt ødelegger et forhold. Min anbefaling er at du skafer deg hjelp fra en psykolog til å bearbeide tidligere opplevelser og skaffe deg kontroll over tanke og frykt. fastlegen din kan hjelpe deg i å komme i kontakt med en kvalifisert behandler.

Nico

Skrevet
Hei,

ut fra innlegget ditt, og selvmotsigelsene i det du sier tror jeg du trenger mer hjelp enn det du kan finne på dette forumet. Det er helt åpenbart en knute inne i deg som må løses opp, og den bør du få hjelp til å løse opp i. Slik du har det nå er du inne i en negativ spiral som gjør all kjærlighet og nærhet til en trussel, og slikt ødelegger et forhold. Min anbefaling er at du skafer deg hjelp fra en psykolog til å bearbeide tidligere opplevelser og skaffe deg kontroll over tanke og frykt. fastlegen din kan hjelpe deg i å komme i kontakt med en kvalifisert behandler.

Nico

Samtidig er det også sånn at man ikke trenger å ha et i utgangspunktet vanskelig forhold til sex for å havne i den spiralen der. Jeg gjorde det, med en mann som var altfor opptatt av sex ift hva jeg var. Vi hadde ikke samme apetitt. Ulik rytme på sexbehov er i seg selv vanskelig i et forhold, og er ikke sjelden grunnen til at det ryker. Det er slitsomt å hele tiden skulle stå parat, føler til slutt at den andre kun er opptatt av det. Da bør den personen heller finne seg en som også har lyst absolutt hele tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...