Gå til innhold

Julete øyeblikk i hverdagen...

LilleRamona

Anbefalte innlegg

Det er mulig det allerede finnes en liknende tråd, men jeg tenkte vi kunne ha en der vi deler små episoder i hverdagen der julestemningen kom snikende! :tree:

Sånn: Jeg fikk julestemning i dag da jeg... osv...

Det er så koselig å lese om hva dere andre får julestemning av! :jepp:

Og grunnen til at jeg fant på dette akkurat i dag var at den kom snikende til meg på morran i dag da det var skikkelig frost hos oss, for første gang i år. Kjørte til jobb med votter på og så hvite jorder, busker og trær. Så koselig og julete! :kalle:

Endret av LilleRamona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig tråd :nisse:

Jeg har i grunn hatt julestemning lenge nå. Fikk det da det snødde forrige helgen, og snøen la seg. Julaften er alt planlagt, julepynt er bestilt, og jeg har alt begynt å handle inn det jeg trenger til pakkene. Butikkene tar jo inn julegodterier og pynt allerede :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser mest norske epler hele høsten, men idag lot jeg meg friste av fine klementiner på butikken. Og julestemningen kom i det jeg luktet klementinskallet som ble skrellet av. Mmmm. Og klementinene var saftige og riktig gode. Måtte skjerpe meg for jeg spiste tre på rappen mens jeg sto og lagde middag, og jeg ble nesten mett før middagen var klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk julestemning da jeg fant et nummer av Bolig+ fra advent i fjor med masse julepynta interiør, tips til kranser og adventspynt m.m.. Æ glær mæ til jula!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk julestemning når damen foran meg i køen hadde kjøpt pepperkaker, og når jeg kjøpte årets første julemagasin i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt julestemning i dag da ei på jobben hadde med seg disse julesangkortene som skal brukes i julekalenderen til datteren. Så nå måtte jeg også bestille - jeg vil synge en ny julesang hver dag i desember :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk julestemning da jeg leste gjennom julesanglista på linken fra MellonCollie! :gullengel:

Så moro at folk skriver her, det er så koselig å lese mens jeg sitter på jobb og trenger litt hyggelige ting å tenke på! :jepp:

:tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk julestemning i går. Da kjøpte vi julebrus på glassflasker. Og utenfor butikken stod det ei dame og solgte nystekte smultringer!

Det var så koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

på denne tiden av året pleier jeg vanligvis alltid å begynne å få julestemning, men i år er det annerledes. Har fått ny jobb på et nytt sted ganske langt unna familien min. jeg har alltid feiret jul sammen med mamma og pappa og søsken og slekt, men i år må jeg jobbe i julen (med mindre jeg får byttet vakter) så da må jeg feire jul her. Blir sikkert feiring med typen men det blir jo ikke det samme. Og jeg vedder for at jeg ikke får sett tre nøtter til askepott heller:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skikkelig julestemning forrige helg da jeg leste kk's julemagasin.... - og nå fikk jeg enda mer julestemning når jeg leser hva dere får julestemning av!!! Jeg fikk lyst til å sette på Peter Jöbacks juleplate - Jag kommer hem til jul...synger med... MEN jeg skal holde meg, må spare på julemusikken til november!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline

Jeg fikk julestemning da jeg våknet til morgen idag og så det spesielle lyset gjennom gardinen. Det var akkurat som at det var snø ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt litt julestemning hele oktober egentlig, og pittelitt i september! Men i gårkveld når jeg tok årets første sup av en julebrus tenkte jeg julemiddag, og JUUUUL med en gang! Nåh :) Håper vi skal ha juleverksted og lage kranser og dekorasjoner nede hos tante i år også :jepp: Kooselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline

Fikk julestemning nå da jeg spiste den første sjokoladen i årets første 7kroners adventskalender :nisseblunk:

Jeg elsker denne billigsjokoladen, og spiser opptil flere kalendere frem mot jul :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk julestemning nå da jeg spiste den første sjokoladen i årets første 7kroners adventskalender :nisseblunk:

Jeg elsker denne billigsjokoladen, og spiser opptil flere kalendere frem mot jul :sjenert:

Du, din snik! :fy_fy:

:ler:

Dette blir mitt tredje innlegg, men det er vel ikke ulovlig? Forresten, jeg starta tråden, så jeg bestemmer: det er ikke ulovlig. ;) Kan ikke noe for det, julestemningen kommer stadig krypende av forskjellige grunner.

I dag var det da jeg spiste årets første ordentlig gode mandarin. Den smakte og luktet akkurat sånn de pleier å gjøre rundt juletider, og fikk meg til å tenke på kurver fulle av mandariner og andre julegodsaker i vinduskarmen under adventsstjerna hjemme... :tree::gullengel::nisse:

Endret av LilleRamona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...