Gå til innhold

Er helt ødelagt - han bryr seg ikke mer

Anbefalte innlegg

Gjest Knust ts
Skrevet

Jeg er helt knust om dagen.

Samboeren min etter 4 år har gitt opp forholdet vårt og vil flytte ut.

Jeg er ganske sikker på at ikke har noen andre siden han alltid er hjemme, og tviler på at han er en sånn person. men som sagt vet man aldri heller.

Men han mener at følelsene er ikke de samme siden vi har kranglet mye i forholdet vårt. Han har ikke vært villig til å kose med meg fra dag 1 nesten, og når vi har sex kommer han etter 1 minutt max. Han liker ikke å bli tatt på, og dette har gjort til at jeg har mistet lysten på sex. han vil ikke snakke om ting heller, og blir sur for meg fra alt som at jeg ikke vasker hjemme, søler på kjøkkenet, lukker døren for hardt igjen osv.

Han lager nesten aldri mat. men han sier mye fine ting til meg da..

Føler meg så lei meg nå, og gråter hver dag. Han bryr seg nesten ikke og det gjør vondt.

Er så redd for å være alene. Jeg er jo 30 år nå, og føler at jeg viol ha barn snart osv. Samboeren min er 4 år yngre og ønsker ikke barn enda så tenker jo på det også at han kanskje ikke er rett for meg.

Trenger egentlig bare noen trøstende ord her

klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Har du noen nære venner eller familie du kan dra til og være hos, bare gråte og få trøst? Er ikke i samme situasjon akkurat, men mye av de samme følelsene. Vet godt hvordan det er, er nok mange som gjør det, men det føles bare så uendelig håpløst. Om du kan, synes jeg du skal prøve å komme deg til familie/en venn, bare komme deg gjennom det litt, også evnt. jobbe med å fikset dette her. Men ikke tenk så langt fremover akkurat nå, bare kom deg til noen du føler deg trygg hos. Du kommer til å klare dette, på en eller anen måte. :klemmer:

Skrevet

Hei TS, uff dette er trist.

Det første som slår meg er du beskriver ham som ganske kjølig, men gjør opp for det ved å skrive ". men han sier mye fine ting til meg da.." . Det er ofte ikke nok.

Hva er dine drømmer i livet ? Det høres jo ikke ut som dere egentlig passer sammen, og du er tydelig misfornøyd med flere ting. Det er en utrolig trist situasjon og man klarer ofte ikke se for seg at man finner noen andre, at noen andre kan være bedre.

Har du vært glad på lenge da ? med han ? Det er ofte det at ting har blitt til en vane, en stor del av hverdagen og livet som gjør at det er vondt å gjøre det slutt. Etter noen uker ser man ting i et annet perspektiv og man ser at man gjorde rett.

Jeg tror du bør se for deg hvor du ser deg selv om 10 år, hva vil du ha, vil du ha en mann som trives med lite intimitet og som blir irritert lett men som sier fine ting, ikke vil ha barn ?

Det er kun du som avgjør.. Men det finnes mange der ute som har mye å gi, og som gjør mer bra enn bare å si fine ting :)

Skrevet

han virker ikke som en å samle på uansett...

han vil ikke bli tatt på og kjefter mye..

ehhh... du har det bedre uten han...

livet er foran deg... vær med venner , gå ut... du treffer etterhvert en Ny ;-)

Skrevet

Huff dette er ikke bra! Støtter forslaget om å komme deg vekk litt, så du får samlet tankene i fred. Før du kjemper for han må du tenke over de tingene som gjest Linnea skriver. Er dette et forhold du vil kjempe for? Hvis det eneste som er bra er at han sier mye fint til deg? ord er ikke alltid nok, man må vise at man setter pris på partneren med handling også. Er du sikker på at han kommer til å gå, eller tror du dette er noe som kan fikses? Hvis det er noe håp for at dere kan få det bra igjen kan dere jo vurdere å snakke med noen som kan hjelpe dere på rett vei?

:klemmer:

Skrevet
Har du noen nære venner eller familie du kan dra til og være hos, bare gråte og få trøst? Er ikke i samme situasjon akkurat, men mye av de samme følelsene. Vet godt hvordan det er, er nok mange som gjør det, men det føles bare så uendelig håpløst. Om du kan, synes jeg du skal prøve å komme deg til familie/en venn, bare komme deg gjennom det litt, også evnt. jobbe med å fikset dette her. Men ikke tenk så langt fremover akkurat nå, bare kom deg til noen du føler deg trygg hos. Du kommer til å klare dette, på en eller anen måte. :klemmer:

Å tusen takk. Så godt å få noen trøstende ord og råd. Blir veldig glad av å bare høre dette her.

:)

Ja, har bestemt meg for å prøve å være mest mulig sammen med venner og familie og bare gråte. Er bare så redd for å bli ensom, men det er kanskje sånn en periode.. klem

Skrevet
Jeg er helt knust om dagen.

Samboeren min etter 4 år har gitt opp forholdet vårt og vil flytte ut.

Jeg er ganske sikker på at ikke har noen andre siden han alltid er hjemme, og tviler på at han er en sånn person. men som sagt vet man aldri heller.

Men han mener at følelsene er ikke de samme siden vi har kranglet mye i forholdet vårt. Han har ikke vært villig til å kose med meg fra dag 1 nesten, og når vi har sex kommer han etter 1 minutt max. Han liker ikke å bli tatt på, og dette har gjort til at jeg har mistet lysten på sex. han vil ikke snakke om ting heller, og blir sur for meg fra alt som at jeg ikke vasker hjemme, søler på kjøkkenet, lukker døren for hardt igjen osv.

Han lager nesten aldri mat. men han sier mye fine ting til meg da..

Føler meg så lei meg nå, og gråter hver dag. Han bryr seg nesten ikke og det gjør vondt.

Er så redd for å være alene. Jeg er jo 30 år nå, og føler at jeg viol ha barn snart osv. Samboeren min er 4 år yngre og ønsker ikke barn enda så tenker jo på det også at han kanskje ikke er rett for meg.

Trenger egentlig bare noen trøstende ord her

klem fra meg

Jeg kommer kansje til å hørest litt 'krass' ut nå,

Men dette er ikke mannen i livet ditt. Du har ikke mistet noe, fordi dette forholdet var ikke riktig. Du har ikke tapt, du har VUNNET en sjangse til å finne den riktige mannen til deg.

Når det er åpenbart at man er ulykkelige sammen, så er det åpenbart at et brudd kommer til å gagne begge parter, på sikt. Ja, savnen er der med det samme, og det er vondt, men da må man tenke tilbake på hvor dårlig forholdet var.

Lag en liten liste over hva du ønsker deg av en mann. Kansje du vil at han skal ønske å kose,ønske å hjelpe hjemme,ønske å gjøre deg lykkelig på alle måter..Det finnest en slik mann der ute som skal bli far til fremtidige dine barn, og du må bare gi deg selv sjangsen til å treffe ham, og det har din eks gjort nå.

Ikke vær bitter, vær takknemlig for alt som skal komme, og smil, det vil ordne seg :)

Skrevet
han virker ikke som en å samle på uansett...

han vil ikke bli tatt på og kjefter mye..

ehhh... du har det bedre uten han...

livet er foran deg... vær med venner , gå ut... du treffer etterhvert en Ny ;-)

.) ja jeg håper virkelig på det.

Men det virker så håpløst nå, og ser liksom ikke for meg hvor jeg møter folk. Jeg er 30 år og alle er opptatt og virker som de har det så lykkelig.

Så får litt panikk av det også. Men det er kanskje normalt - jeg vet ikke..

Skrevet
Hei TS, uff dette er trist.

Det første som slår meg er du beskriver ham som ganske kjølig, men gjør opp for det ved å skrive ". men han sier mye fine ting til meg da.." . Det er ofte ikke nok.

Hva er dine drømmer i livet ? Det høres jo ikke ut som dere egentlig passer sammen, og du er tydelig misfornøyd med flere ting. Det er en utrolig trist situasjon og man klarer ofte ikke se for seg at man finner noen andre, at noen andre kan være bedre.

Har du vært glad på lenge da ? med han ? Det er ofte det at ting har blitt til en vane, en stor del av hverdagen og livet som gjør at det er vondt å gjøre det slutt. Etter noen uker ser man ting i et annet perspektiv og man ser at man gjorde rett.

Jeg tror du bør se for deg hvor du ser deg selv om 10 år, hva vil du ha, vil du ha en mann som trives med lite intimitet og som blir irritert lett men som sier fine ting, ikke vil ha barn ?

Det er kun du som avgjør.. Men det finnes mange der ute som har mye å gi, og som gjør mer bra enn bare å si fine ting :)

Jeg har kanskje vært lykkelig og glad i det siste, eller noen dager om ikke annet, men føler jeg må "passe på" å gjøre ting på hans måte ellers blir det bråk.

han er veldig utålmodig og har en kort lunte.

Men.. uansett - så er jeg absolutt interessert i å komme meg ut av dette også for ser jo at han ikke er den riktige på de områdene.

Jeg holder ikke ut å vente med barn i 10 år liksom. da er jeg 40 år, og kan kanskje ikke få barn også.

takk for svar fra deg..

Skrevet
Huff dette er ikke bra! Støtter forslaget om å komme deg vekk litt, så du får samlet tankene i fred. Før du kjemper for han må du tenke over de tingene som gjest Linnea skriver. Er dette et forhold du vil kjempe for? Hvis det eneste som er bra er at han sier mye fint til deg? ord er ikke alltid nok, man må vise at man setter pris på partneren med handling også. Er du sikker på at han kommer til å gå, eller tror du dette er noe som kan fikses? Hvis det er noe håp for at dere kan få det bra igjen kan dere jo vurdere å snakke med noen som kan hjelpe dere på rett vei?

jeg har tatt opp alt det du skriver med han han, og om det er noe vi kan gjøre for å fikse det. Det eneste han sier er at det har gått for langt, orker ikke å ta den kampen om å fikse ting.

At vi ikke vet hva som skjer i fremtiden men nå er ikke følesene hans de riktige og han ønsker å flytte ut :( så har ikke noe valg engang her..

:( :(

Skrevet
jeg har tatt opp alt det du skriver med han han, og om det er noe vi kan gjøre for å fikse det. Det eneste han sier er at det har gått for langt, orker ikke å ta den kampen om å fikse ting.

At vi ikke vet hva som skjer i fremtiden men nå er ikke følesene hans de riktige og han ønsker å flytte ut :( så har ikke noe valg engang her..

:( :(

Pris deg heldig som ikke skal ha denne surpompen som far til dine barn.. ;)

Du kommer til å møte flotte mannfolk, hvem vet kansje gjennom venner eller gjennom kollegaer. Det er bare å være sosial, og da kan du ikke unngå å møte noen nye. Hvem vet, kansje møter du noen før jul? Ved nyttår?

Tenk så spennende :) Gled deg og kos deg..:)

Skrevet
Jeg kommer kansje til å hørest litt 'krass' ut nå,

Men dette er ikke mannen i livet ditt. Du har ikke mistet noe, fordi dette forholdet var ikke riktig. Du har ikke tapt, du har VUNNET en sjangse til å finne den riktige mannen til deg.

Når det er åpenbart at man er ulykkelige sammen, så er det åpenbart at et brudd kommer til å gagne begge parter, på sikt. Ja, savnen er der med det samme, og det er vondt, men da må man tenke tilbake på hvor dårlig forholdet var.

Lag en liten liste over hva du ønsker deg av en mann. Kansje du vil at han skal ønske å kose,ønske å hjelpe hjemme,ønske å gjøre deg lykkelig på alle måter..Det finnest en slik mann der ute som skal bli far til fremtidige dine barn, og du må bare gi deg selv sjangsen til å treffe ham, og det har din eks gjort nå.

Ikke vær bitter, vær takknemlig for alt som skal komme, og smil, det vil ordne seg :)

Tro meg på at jeg blir 100 ganger mer glad om du sier ting rett ut, setter stor pris på det. Om du er krass er det helt greit. Blir så utrolig glad for å få innspill :)

Skal ta til meg alt det du sier..

Virkelig!!!

Skrevet (endret)

Hva med å nyte den nyvunne fritiden. Gå rundt å opplev alt du ikke fikk tid til. Gå ut på byen å ta i mot komplimenter . Besøk venner og slekt. Vær nøye med kosthold søvn og mosjon. Logg deg inn på Match eller noe, og ta imot komplimenter og kurtisering der. Gled deg til at neste mann du blir med vil elske å kose deg, og vil gi deg barn.

Trenger du vakkert portrettbilde så spanderer jeg.

Endret av I Grosny
Skrevet
Hva med å nyte den nyvunne fritiden. Gå rundt å opplev alt du ikke fikk tid til. Gå ut på byen å ta i mot komplimenter . Besøk venner og slekt. Vær nøye med kosthold søvn og mosjon. Logg deg inn på Match eller noe, og ta imot komplimenter og kurtisering der. Gled deg til at neste mann du blir med vil elske å kose deg, og vil gi deg barn.

Trenger du vakkert portrettbilde så spanderer jeg.

Søt du er :)

takk for det

Jeg skal pørve å tenke sånn, er en veldig kjæreste person - og føler at den biologiske klokka tikker siden jeg er 30 år allerede. Mht barn osv osv.

Men skal ta alt til meg..

Skrevet

Som flere andre skriver; dette er ikke mannen i ditt liv.

Jeg tror ikke han har de rette følelsene for deg, for da ville han ikke behandlet deg sånn. Han virker rett og slett lei, og vil komme seg ut av det. Da bør du gjøre deg og han den tjenesten å slippe han fri.

Slik jeg ser det vil bruddet komme før eller siden uansett om du hadde klart å fått han til å bli nå, og det er ikke verdt å kaste bort mer tid. Siden du ønsker deg barn og er rundt 30 år, bør du ikke sitte der og vente på bedre tider. Da trenger du å finne den som er ment for DEG.

Så istedenfor å være trist, prøv å se på dette som en mulighet til å starte på et nytt kapittel i livet. Sannsynligvis et mye bedre kapittel også.

Skrevet

Du som har skrevet tidligere om deres forhold?

Uansett tror jeg du om litt bare er glad for at det ble slutt. Nå kan du heller finne deg en mann som er slik du trenger han, som er der i gode og dårlige dager.

Dette kommer til å gå så fint! Men ta den tiden det tar for å sørge, for du har uansett vært med denne mannen i flere år og sikkert delt noen gode stunder.

Skrevet
Som flere andre skriver; dette er ikke mannen i ditt liv.

Jeg tror ikke han har de rette følelsene for deg, for da ville han ikke behandlet deg sånn. Han virker rett og slett lei, og vil komme seg ut av det. Da bør du gjøre deg og han den tjenesten å slippe han fri.

Slik jeg ser det vil bruddet komme før eller siden uansett om du hadde klart å fått han til å bli nå, og det er ikke verdt å kaste bort mer tid. Siden du ønsker deg barn og er rundt 30 år, bør du ikke sitte der og vente på bedre tider. Da trenger du å finne den som er ment for DEG.

Så istedenfor å være trist, prøv å se på dette som en mulighet til å starte på et nytt kapittel i livet. Sannsynligvis et mye bedre kapittel også.

jaa.. jeg vet. det er drit trist men det kjipteste av alt er at han tar så lett på dette. Etter 4 år, så driter han i alt vi har gjort sammen og bare dumper meg.

Kommer til å savne familien hans osv venner+++

og selvfølgelig de fine stundene våre.

Men kanskje jenter tenker mer sånn!

Skal ta med meg rådene viidere uansett. Må jo kommer meg bort fra han :(:)

Gjest Pippelipp
Skrevet

Først, kjære ts, du er hverken død eller uttørket når du er 30 år :) Livet er ikke over og du kommer til å finne en mann som vil bære deg på sølvfat om han får lov!

Jeg er to år yngre enn deg og for nesten 5 år siden flyttet samboeren min ut, vi hadde vært sammen i 3 år. Jeg var helt knust og skjønte ikke hvordan jeg skulle komme meg videre i livet.

Nå i ettertid kan jeg bare takke ham for at han hadde baller til å slå opp, forholdet vårt var ikke bra. Det var ikke voldelig eller noe, men vi ble begge to veldig grå mus i fellesskap. Singellivet ble en ny begynnelse for meg. Det var tøft, men jeg bestemte meg for å gjøre noe med livet mitt og oppdaget samtidig hvor mange venninner jeg plutselig fikk, fordi jeg var åpen for vennskap og ikke bare innstilt på eksen min! Jeg begynte å trene, fikk en sunnere livsstil, sov mye, mye bedre om natta og gikk ned en hel haug med kilo og begynte å føle meg veldig komfortabel med meg selv. Jeg flyttet og traff mange nye mennsker, lekte med singellivet og fant en lykkefølelse som jeg ikke visste det var mulig å ha! Det høres ut som en skikkelig klisjé, men klisjéen er ekte!

og status quo er at jeg traff verdens snilleste mann for halvannet år siden og vi gifter oss til sommeren.

Kom deg ut og nyt den nye sjansen du har fått! Livet er så deilig! :)

Skrevet

hei

takk for alle koselige meldinger og at dere har tatt dere tid til å gi meg svar.

Jeg prøver å lese disse for å komme meg videre og igjennom alt.

Han er skikkelig sur på meg siden jeg ikke vil bli enig om ting med han og mente at han skulle få noen til å knuse trynet mitt om jeg ikke ville selge leiligheten.

Han sa det mest for tull, men synes ikke det er noe hyggelig å gjøre når vi krangler.

Jeg spurte om han truet meg og da sa han det bare igjen.

En time etterpå sier han at han aldri har sagt det.

Synes det var bare så dårlig gjort av han.. og er selvfølgelig helt knust..

Gjest Mann_28
Skrevet
hei

...mente at han skulle få noen til å knuse trynet mitt om jeg ikke ville selge leiligheten. Han sa det mest for tull...

Seriøst? Mannen høres ut som en dritt, vær glad du er kvitt ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...