Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på en førjulstur til Oslo, som også blir feiring av mine foreldres 30 års bryllupsdag. Hadde tenkt å gå på et show, men er helt lost når det gjelder sånne ting. Er det noen som har noen anbefalinger. Pappa tenkte på musical som f eks Jesus Christ Superstar, men jeg tror kanskje mamma hadde likt et humor-show bedre. Alle tips taes imot med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo hva dere liker da, men her er noen tips (som jeg blant annet vet min mamma har vurdert:)

Dagfinn Lyngbø på Latter

Jesus Christ Superstar -som du sa. Men det er antagelig litt for mye "rock" for mora mi ihvertfall, hehe

Shabana Rehman på Oslo Nye

Benny Borg spiller Cornelis Wreestvik på Oslo Nye

Motown nights -show på Edderkoppen teater

Peter Jöback -julekonsert i spektrum 15. Desember

Mamma Mia som spilles fram til 19. Desember på Folketeateret

Cats på Chat Noir

Ellers sjekk ut her:

http://oslopuls.aftenposten.no/kunst_scene/article253564.ece

Ha en god Oslo-tur:)

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Jesus Christ Superstar på Det Norste Teatret er en knall oppsetning, men lydnivået er høyt - som en rockekonsert.

Med foreldre tror jeg du kan "plankekjøre" med Cats eller Mamma Mia, begge produksjonene er solide, høy kvalitet og masse humor.

Ellers er jeg enig i forslaget om Dagfinn Lyngbø på Latter (Aker Brygge)!

Skrevet

Takk for forslag. Ser nok ut som det blir en musical. Mamma har visst veldig lyst til noe sånt, så da blir det nok det. Blir sikkert bra, men jeg kunne skikkelig tenkt meg Dagfinn Lyngbø da :fnise: Gleder meg uansett til en hel dag i hovedstaden, og håper det blir bra for foreldrene mine!

Skrevet

Mamma Mia er en kvalitetsproduksjon det skal mye til for å ikke like. Tror hvortfall moren din kommer til å like den ;)

Skrevet

Om du er åpen for noe annet en rent scene show vil jeg virkelig anbefale Wallmans salonger. Middag og show i ett!

Skrevet

Vi skal i hvert fall se Jesus Christ Superstar på Det Norske Teatret og Cats på Chat Noir. Gleder meg fælt!

Mamma elsker forresten Jesus Christ Superstar-musikalen. Men hvorviddt denne oppsetningen er usedvanlig bråkete eller ikke aner jeg ikke. Cats er vel et tryggere valg sånn sett, "alle" liker Cats :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...