Gå til innhold

Lyder du lager under akten!?!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_luremusa_*
Skrevet

Satt å leste uforglemmelige kommentarer under akten og kom til å tenke på...

Hvilke lyder lager du under akten?

Er du en klynker, stønner du, brommer du, er det noe du alltid sier, gjerne gjentatte ganger?

Generelt, hvordan høres sex ut med deg?

For meg vil jeg si at det kommer selvsagt ann på hvem man har sex med, men jeg greier aldri være helt stille. Jeg klykner meg, og stønner, vel å merke uten å høres ut som en :rope:

Og når jeg tenker over det... Det er nok noen ord som går igjen her i gården :rodme: klynker AHAAA (sånn litt over det som kanskje er vanlig volum)

OHHSSShh er også noe jeg snakker/stønner/klynker.

Å tydeligvis liker jeg å si ting i rettning av: ta meg, knull meg... jeg blir tydeligvis bare en kåt liten tøs :kline::overrasket:

Har du noen gjengangere i senga?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nattvette
Skrevet

Blir vel helst med litt lav stønning her, lager ikkje så mye lyder noen av oss.

Skrevet

Har det med å klynke og stønne mye. Faktisk fått klage på det en gang... :rodme::sjenert:

Skrevet

Jeg tror egentlig jeg lager lite lyd, litt stønning og koselyder kanskje.. Men det hender ofte at jeg påpeker overfor mannen min hvor stor og deilig han er.

Skrevet

Jeg har det dessverre med å hyle når høydepunktet kommer - skremte vettet av en eks engang faktisk :ler::flau:

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hvor mye lyd jeg lager selv, har liksom andre ting å tenke på enn akkurat det :fnise: Det unnslipper nok noen stønn og klynking fra munnen min ja, som regel under forspillet, men også mens vi holder på hvis han er veldig god :lur:

Skrevet
Jeg roper mye på Gud....

...og kommer så Gud? :fnise:

Her i gården stønnes det mye på åhhh og mmm. Typen min har tydeligvis bodd mye i bofellesskap, for han er stille som en mus bortsett fra når jeg suger han... :hoho:

Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

...og kommer så Gud? :fnise:

Det er jo ikke Gud som kommer, må vite ;)

Endret av Purple Haze
Gjest jeansgutt20
Skrevet

Jeg stønner nok ganske så mye og høyt ja, spesielt når orgasmen kommer! Orker ikke å holde igjen, blir så sykt digg. Litt flaut, for naboene i blokka har klaget et par ganger. Men kjærestens syns det bare er digg og tennende da:)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg stønner, puster og sier ting som "ja", "der ja", "fy f... så godt", "du er så deilig", "jeg blir så kåt av deg" osv, og - i følge kjæresten - så brøler jeg som en løve når jeg kommer. Akkurat det er litt digg kjenner jeg, og hun kommer gjerne også under brølet mitt så her er det intet å skamme seg over :kul:

Gjest CandyPanty
Skrevet

Når jeg og typen har sex, kommer ofte vibratoren på besøk. Siden jeg ennå bor hjemme, blir jeg litt skvetten i begynnelsen, hvis jeg syns det durer litt for høyt. Men da bare ler gubben min og sier at jeg stønner mye høyere, så hvis de hører noe, er det ikke vibratoren som lyder mest. :fnise:

Skrevet

Gorgon: Du har ikke lyst til å starte opp med kurs for stille mannfolk da? :lur:

Skrevet
Gorgon: Du har ikke lyst til å starte opp med kurs for stille mannfolk da? :lur:

Kaster meg på det forslaget, mange menn som trenger det. :ler:

Gjest Sandbekken
Skrevet

Heheh det blir mye "du er så deilig" "den harde kuken din.." "nå squirter jeeeeg!" :lol::flau:

Når jeg kommer blir det høy stønning, klarer ikke holde tilbake!

Typen brøler ganske kraftig selv når han kommer, så det er ikke så flaut :opplyser:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Kaster meg på det forslaget, mange menn som trenger det. :ler:

He-he, det funker vel ikke sånn men min oppfordring (som dere gjerne må formidle videre) er at det er både mandig og naturlig å ikke legge bånd på seg og heller la følelsene flyte fritt

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg stønner, banner, og kan hyle.

Fraser som går mye igjen er "baby", "oh my god", "fuck (me)", "du er så jævlig deilig" etc...

Typen sier ikke så mye, går vel i "baby", "fy faen", og "fuck baby, jeg kommer" :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...