lillesol20 Skrevet 15. august 2003 #1 Skrevet 15. august 2003 Har dere noen generaliseringer her? Jeg så Legally Blonde i går, og der var det en fyr som utbrøt: "Don`t you tap those last-season-Prada-shoes at me, girl!" Eller noe sånt. Gjett hva han var.
Nile Skrevet 15. august 2003 #2 Skrevet 15. august 2003 "Leppan mine skjælv" - sitat fra forrige runde med farmen - gjett hva han var?
Achmed Skrevet 18. august 2003 #3 Skrevet 18. august 2003 Hehe... Jeg blir ofte mistenkt for å være «motspiller». Tar det som et kompliment, jeg. :D
Kate Skrevet 19. august 2003 #4 Skrevet 19. august 2003 Forskjellen på homofile og heterofile menn er at du kan spørre en homofil om " ser jeg bra ut i denne kjolen", og få et ærlig svar, mens en heterofil bare svarer "ja da" uansett hva du tar på deg.
Mathias Skrevet 19. august 2003 #5 Skrevet 19. august 2003 Forskjellen på homofile og heterofile menn er at du kan spørre en homofil om " ser jeg bra ut i denne kjolen", og få et ærlig svar, mens en heterofil bare svarer "ja da" uansett hva du tar på deg. Jeg ER hetero!!!!! Jeg ER det!!!!!
VesleBråka Skrevet 19. august 2003 #6 Skrevet 19. august 2003 Hva hvis den heterofile har innsett at "jada" fører ham ut i en stri strøm av trøbbel, og et forsøk på oppriktig svar er den egentlige snarveien? Er han da halvhomo?
lillesol20 Skrevet 19. august 2003 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2003 Er han da halvhomo? Ja! For da begynner han å utvikle sosiale antenner!
Kate Skrevet 20. august 2003 #8 Skrevet 20. august 2003 Jeg ER hetero!!!!! Jeg ER det!!!!! Tror jeg ingenting på, Lasse
Kate Skrevet 20. august 2003 #9 Skrevet 20. august 2003 Jeg ER hetero!!!!! Jeg ER det!!!!! Tror jeg ingenting på, Lasse
Mathias Skrevet 20. august 2003 #10 Skrevet 20. august 2003 Jeg er ikke homo, bare tilnærmet perfekt.... Tror du meg ikke? Ikke mange som tror jeg er noe annet enn VELDIG hetro her tror jeg... Lasse: Aka mr. flørt.... ( Lasse: Som LIKER å være med å handle klær til elsklingen, lage mat og massere, SAMT se at menn er kjekke, at visse farger ikke er fine sammen og likevel er hetro....)
LilleBille Skrevet 20. august 2003 #11 Skrevet 20. august 2003 Jeg er ikke homo, bare tilnærmet perfekt.... Tror du meg ikke? Ikke mange som tror jeg er noe annet enn VELDIG hetro her tror jeg... Lasse: Aka mr. flørt.... ( Lasse: Som LIKER å være med å handle klær til elsklingen, lage mat og massere, SAMT se at menn er kjekke, at visse farger ikke er fine sammen og likevel er hetro....) .. Har du en klone av deg som jeg kan få??
aline Skrevet 20. august 2003 #12 Skrevet 20. august 2003 Jeg er ikke homo, bare tilnærmet perfekt.... Tror du meg ikke? Ikke mange som tror jeg er noe annet enn VELDIG hetro her tror jeg... Lasse: Aka mr. flørt.... ( Lasse: Som LIKER å være med å handle klær til elsklingen, lage mat og massere, SAMT se at menn er kjekke, at visse farger ikke er fine sammen og likevel er hetro....) ... og DU sliter sier du??? Må jo være en drøm av en kjærste!! ...
Kate Skrevet 20. august 2003 #13 Skrevet 20. august 2003 ( Lasse: Som LIKER å være med å handle klær til elsklingen, lage mat og massere, SAMT se at menn er kjekke, at visse farger ikke er fine sammen og likevel er hetro....) Driver du kveldskurs? Kunne godt tenke meg å melde på noen menn jeg kjenner......
Mathias Skrevet 20. august 2003 #14 Skrevet 20. august 2003 Det jeg sier til alle det Aline.. Men så få hører etter... eller så er det ikke de riktige som hører etter... Lille: Klone... nææææ... trenger ikke det når jeg rusler rundt tilgjengelig som få... Kate: Tusen takk for både bokide og ide til ny kariere!... Snart kommer boka som tar rotta på Almås sin vaskebok!: Hvordan fylle mannsrollen...mannen; hvordan gi for å få...
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #15 Skrevet 1. september 2003 De er ikke så forskjellig som menn. De bare bruker ulike høl
Anna Lovinda Skrevet 5. september 2003 #16 Skrevet 5. september 2003 Etter å ha lest gjennom svarene, slår det meg at ingen har gitt lillesol et ordentlig et. Derfor: Forskjellen mellom hetero og homofile menn er at homofile menn liker menn og heterofile menn liker kvinner... 1
Gjest Embla s Skrevet 7. september 2003 #17 Skrevet 7. september 2003 Forskjellen mellom hetero og homofile menn er at homofile menn liker menn og heterofile menn liker kvinner... Der sa du noe, Anna L! (skjønt, det er faktisk andre forskjeller også, hvis vi skal generalisere..)
Ronja_80 Skrevet 26. september 2003 #18 Skrevet 26. september 2003 Gjest skrev: De er ikke så forskjellig som menn. De bare bruker ulike høl Gjør de nå det da? Forskjellen er at homofile menn ikke starter "menn er bedre enn kvinner" diskusjoner!
Gjest Hetero Skrevet 31. oktober 2003 #19 Skrevet 31. oktober 2003 Der sa du noe, Anna L! (skjønt, det er faktisk andre forskjeller også, hvis vi skal generalisere..) Hvorfor skal man på død og liv generalisere? Homofile er da like forskjellige som heterofile!
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2003 #20 Skrevet 9. november 2003 Gjest skrev: Gjør de nå det da? Forskjellen er at homofile menn ikke starter "menn er bedre enn kvinner" diskusjoner! Homser har da i aller største grad slått fast at menn er bedre en kvinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå