Gå til innhold

Forskjellene mellom homo- og heterofile menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen generaliseringer her?

Jeg så Legally Blonde i går, og der var det en fyr som utbrøt: "Don`t you tap those last-season-Prada-shoes at me, girl!" Eller noe sånt.

Gjett hva han var. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Leppan mine skjælv" - sitat fra forrige runde med farmen - gjett hva han var?

Skrevet

Hehe... Jeg blir ofte mistenkt for å være «motspiller». Tar det som et kompliment, jeg. :D

Skrevet

Forskjellen på homofile og heterofile menn er at du kan spørre en homofil om " ser jeg bra ut i denne kjolen", og få et ærlig svar, mens en heterofil bare svarer "ja da" uansett hva du tar på deg.

Skrevet
Forskjellen på homofile og heterofile menn er at du kan spørre en homofil om " ser jeg bra ut i denne kjolen", og få et ærlig svar, mens en heterofil bare svarer "ja da" uansett hva du tar på deg.

Jeg ER hetero!!!!! Jeg ER det!!!!!

Skrevet

Hva hvis den heterofile har innsett at "jada" fører ham ut i en stri strøm av trøbbel, og et forsøk på oppriktig svar er den egentlige snarveien? Er han da halvhomo?

Skrevet
Er han da halvhomo?

Ja! For da begynner han å utvikle sosiale antenner! :hoho:

Skrevet

Tror jeg ingenting på, Lasse :wink:

Skrevet

Tror jeg ingenting på, Lasse :wink:

Skrevet

Jeg er ikke homo, bare tilnærmet perfekt.... :wink:

Tror du meg ikke? Ikke mange som tror jeg er noe annet enn VELDIG hetro her tror jeg... Lasse: Aka mr. flørt.... :ler:

( Lasse: Som LIKER å være med å handle klær til elsklingen, lage mat og massere, SAMT se at menn er kjekke, at visse farger ikke er fine sammen og likevel er hetro....)

Skrevet

Tror du meg ikke? Ikke mange som tror jeg er noe annet enn VELDIG hetro her tror jeg... Lasse: Aka mr. flørt.... :ler:

( Lasse: Som LIKER å være med å handle klær til elsklingen, lage mat og massere, SAMT se at menn er kjekke, at visse farger ikke er fine sammen og likevel er hetro....)

.. Har du en klone av deg som jeg kan få?? :sjarmor:

Skrevet

... og DU sliter sier du??? Må jo være en drøm av en kjærste!! :wink: ... :ler:

Skrevet

Driver du kveldskurs? Kunne godt tenke meg å melde på noen menn jeg kjenner......

Skrevet

Det jeg sier til alle det Aline.. Men så få hører etter... eller så er det ikke de riktige som hører etter... :wink:

Lille: Klone... nææææ... trenger ikke det når jeg rusler rundt tilgjengelig som få... :sjarmor:

Kate: Tusen takk for både bokide og ide til ny kariere!... Snart kommer boka som tar rotta på Almås sin vaskebok!: Hvordan fylle mannsrollen...mannen; hvordan gi for å få... :briller:

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

De er ikke så forskjellig som menn. De bare bruker ulike høl

Skrevet

Etter å ha lest gjennom svarene, slår det meg at ingen har gitt lillesol et ordentlig et. Derfor:

Forskjellen mellom hetero og homofile menn er at homofile menn liker menn og heterofile menn liker kvinner... :kul:

• Liker 1
Skrevet
Forskjellen mellom hetero og homofile menn er at homofile menn liker menn og heterofile menn liker kvinner... :kul:

:ler: Der sa du noe, Anna L!

(skjønt, det er faktisk andre forskjeller også, hvis vi skal generalisere..)

• 3 uker senere...
Skrevet

Gjest skrev:

De er ikke så forskjellig som menn. De bare bruker ulike høl

Gjør de nå det da? :roll:

Forskjellen er at homofile menn ikke starter "menn er bedre enn

kvinner" diskusjoner! :wink:

• 1 måned senere...
Skrevet

:ler: Der sa du noe, Anna L!

(skjønt, det er faktisk andre forskjeller også, hvis vi skal generalisere..)

Hvorfor skal man på død og liv generalisere? Homofile er da like forskjellige som heterofile!

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet
Gjest skrev:

Gjør de nå det da? :roll:

Forskjellen er at homofile menn ikke starter "menn er bedre enn

kvinner" diskusjoner! :wink:

Homser har da i aller største grad slått fast at menn er bedre en kvinner :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...