Grooo Skrevet 15. august 2003 #1 Skrevet 15. august 2003 Hvor skal jeg sende navneendringsskjemaene? Det står bare "sendes til folkeregisteret" overalt, jeg vil ha en adresse jeg... Dere som har sendt skjemaene, hvor lang tid tar det før det nye navnet er "godkjent"? Hva slags tilbakemedling får man fra folkeregistreret, og hvor lenge må man vente på denne?
Pusekatt Skrevet 15. august 2003 #2 Skrevet 15. august 2003 Hvor skal jeg sende navneendringsskjemaene? Det står bare "sendes til folkeregisteret" overalt, jeg vil ha en adresse jeg... Det skal sendes til Folkeregisteret i kommunen din. Hvis du ikke finner det på www.gulesider.no, ring 1881 og be om å bli satt over til Folkeregisteret i XXX kommune. Spør dem om adressen deres. Dere som har sendt skjemaene, hvor lang tid tar det før det nye navnet er "godkjent"? Hva slags tilbakemedling får man fra folkeregistreret, og hvor lenge må man vente på denne? Du får en 'Melding om navneendring' i posten, det tar en uke eller to cirka.
brudjuni Skrevet 15. august 2003 #3 Skrevet 15. august 2003 Vi leverte inn navneendringsskjemaet sammen med papirene til kirkekontoret, og så tok de saken videre. De fikk ikke sende papirene om ekteskapsinngåelse/navneendring før mandagen etter vårt bryllup, men det tok ikke mange dagene å få attesten fra Folkeregistret.
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #4 Skrevet 15. august 2003 Oslo likningskontor Postadresse: 0630 OSLO Besøksadresse Hagegata 23 - Tøyen sentrum OSLO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå