Gjest TS Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg klarer ikke å svelge.. må ta sats og det er STORE smerter... jeg tror jeg har halsbetennelse... Anyways.. hvordan vil natta bli når jeg har sååå vondt.. og hjeeeelp what to doooo
Athene Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Ta en paracett og en/to ibux, og tull et ullskjerf godt rundt halsen som du sover med. Da sover jeg godt selv med vond hals.
Gjest m Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Må bare si at jeg føler med deg, det er så vondt det der! Når jeg har hatt halsbetennelse har jeg dratt til legen og fått antibiotika jeg... Går jo over av seg selv men jeg orker ikke gå og hangle sånn.
Gjest milkyway Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Uff du bør bare få fjerna mandlene hvis du har dette ofte... jeg hadde det ikke SÅ ofte, kanskje 3-4 ganger i året, men det var såpass ille og vondt at jeg fikk de svidd rett av og nå kan jeg gå ut uten å tenke "Nå får jeg halsbetennelse" bare jeg puster inn litt kald vind
Gjest Emera Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Nå er natten over og forhåpentligvis fikk du sove. Men det er sånn at spyttsekresjonen går ned om natten, og da svelger man lite. Derfor kan det gå godt med nattesøvnen tross halsvondt.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Hvordan går det med deg TS? Kommet deg til legen? Hadde halsbetennelse en gang, og halsen ble så tett at jeg slet med å få puste. Dro til legen, han sa det var en byll og at den måtte fjernes på sykehus. Dro til en ny lege, og han konstaterte en vanlig halsbetennelse. Fikk antibiotika, og ble frisk og fin på kort tid.
HulaHoop Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Føler med deg jeg også, TS. Å ha så vondt i halsen er fryktelig! Du har sikkert kommet deg til legen nå. Men kanskje til en annen gang, så er det et tips å først gurgle 1ss. med sitronsaft, for så å svelge det. Da må du ikke spise eller drikke noe på minst en time. God bedring da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå