Gå til innhold

forstår meg ikke på mannfolk!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forvirra_*
Skrevet

I fjor sommer ble jeg litt kjent med en fyr i syden, bare prata litt sammen, ikke noe mer. I år møtte jeg samme fyr igjen. Jeg hadde i iår et svært stort behov for å rote litt. Det endte opp med sex et par kvelder, hvorav jeg ble over hos han den siste natta. Jeg var veldig klar, ovenfor megselv, at dette her bare skulle være ferieflørt, men fant ut etter den natta at det ikke gikk så bra. Jeg hadde fått følelser for han. Ble en litt rar "avskjed", han dukka ikke opp til en avtale, ringte senere og sa unnskyld, men for sent til å treffes. Kom hjem, jeg hadde "kjærlighetssorg"(om man kan kalle det det), fant han på face og adda han. Ble godtatt. Det gikk noen uker, så chatta vi litt en kveld, bare sånn "hvordan går det?" type. Helt stille et par uker, før jeg plutselig helt ut av det blå får sms av han. Han skrev at han tenkte på meg, og lurte på hvordan det gikk(forholdsvis lang mld). Svarte at det gikk bra, hvordan går det med deg. Ble kanskje litt kort...

Har enda ikke hørt noe fra han, dette er snart en uke siden.

Det jeg lurer på; hva vil han? Jeg trodde begge to tenkte det her var ferieflørt, hvorfor tar han da kontakt ut av det blå da?

(og ja, vet jeg sikkert er en av mange ligg for han bare, men hvorfor ta kontakt da?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud, sex og sinelliv og friends har ødelagt hjernen til kvinner.

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Dersom det var en ferieflørt er det ikke unormalt at han tenker på deg med et smil innimellom, lurer på hvordan du har det og håper at du har det bra.

Uten at han mener noe mer enn akkurat det.

Skrevet

Han mener ikke noe med det, det der er kun spill for galleriet- hvorfor? jo, fordi han kjeder seg.

Skrevet

Okei, Takk for svar:)

Regna vel egentlig med det, bare måtte få det fra noen andre kloke mennesker;)

Skrevet

Det er jo mulig at han har flere gode kjærestekanditater, og at han virrer litt. Eller at han er usikker på om han vil være alene eller ha kjæreste. Det ser ut som om du er en sterk kandidat, men det er ikke sikkert at du er sterkest. Det er mulig han prøver seg et annet sted uten å lykkes helt, og at han tenker på deg som mer kurant.

Det som er sikkert er at han liker deg, og vurderer seriøst , men virrete, å komme nærmere deg.

Skrevet
Helt stille et par uker, før jeg plutselig helt ut av det blå får sms av han. Han skrev at han tenkte på meg, og lurte på hvordan det gikk(forholdsvis lang mld). Svarte at det gikk bra, hvordan går det med deg. Ble kanskje litt kort...

Du skal ikke se bort fra at han kanskje trodde det kunne blitt noe mer ut av det... men ble satt ut av en "litt kort" melding... Fort gjort å tolke det dithen at "dette er det ingen vits å satse mer på"...

Slett ikke umulig at han ville satt pris på en telefon...

Skrevet

Okei. Da har jeg fått tips begge veier :s Får vel sikkert bare ta tida til hjelp å se hva som skjer her. Men skulle gjerne visst hva han tenkte altså... Mannfolk :gjeiper:

Skrevet
Okei. Da har jeg fått tips begge veier :s Får vel sikkert bare ta tida til hjelp å se hva som skjer her. Men skulle gjerne visst hva han tenkte altså... Mannfolk :gjeiper:

Synes du bør ta en sjans der jeg... "Noe" har dere tydeligvis...

Og det verste du kan få er et nei... ;)

Skrevet
Synes du bør ta en sjans der jeg... "Noe" har dere tydeligvis...

Og det verste du kan få er et nei... ;)

Hehe, ja... Chatta med han i stad. Ville veldig gjerne ha meg på besøk. Men vet ikke helt jeg. Er ikke så lett mht jobb, og penger(lite denne mnd:/). Selvom jeg visstnok bare trengte fly da, for kunne bo hos han. Sa han. Litt skeptisk jeg da. Men hadde vært digg!

Skrevet
Hehe, ja... Chatta med han i stad. Ville veldig gjerne ha meg på besøk. Men vet ikke helt jeg. Er ikke så lett mht jobb, og penger(lite denne mnd:/). Selvom jeg visstnok bare trengte fly da, for kunne bo hos han. Sa han. Litt skeptisk jeg da. Men hadde vært digg!

Mye å lure på... God tur! ;)

Gjest Gjest_Bille_*
Skrevet

Hold muligheten åpen for at han bare vil ha seg et ligg.

Hvis han vært interessert i deg, så hadde han vel anstrengt seg litt mer for å holde på interessen din?

Skrevet
Hold muligheten åpen for at han bare vil ha seg et ligg.

Hvis han vært interessert i deg, så hadde han vel anstrengt seg litt mer for å holde på interessen din?

Ja, har den muligheten veldig åpen. Er nok sikkert det han vil! Derfor drar jeg nok ikke til han.

Gjest hans ansvar?
Skrevet

Hva med ditt ansvar? Du var også bare ute etter ett ligg. Nå vet du ikke helt. Det samme gjelder han. Han er jo ikke tankeleser. Du finner ikke ut av dette før du besøker han. Det var et fint forslag som tyder på at han er interessert. Hvis han ikke var det, og hadde noe å skjule ville han foretrukket å komme hjem til deg.

Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

-mod-

Skrevet
Hva med ditt ansvar? Du var også bare ute etter ett ligg. Nå vet du ikke helt. Det samme gjelder han. Han er jo ikke tankeleser. Du finner ikke ut av dette før du besøker han. Det var et fint forslag som tyder på at han er interessert. Hvis han ikke var det, og hadde noe å skjule ville han foretrukket å komme hjem til deg.

Sant nok. Men hva om det viser seg at han er gæærn da? Eller en skummel fyr? Eller om det skulle skje noe? Og så er jeg på et, ikke ukjent, men ikke kjent heller, sted langt hjemmefra aleine... Er litt skeptisk til det merker jeg... Da er det bedre å ha han her, og så heller sette han på bussen til gokk om han viser seg å være noe annet enn den jeg tror han er. Eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...