Gjest jenteløve87 Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg lurte på om noen som har en pinscher eller dvergpinscher kunne si noe om pelsstell, og røyting? Eller noen andre erfaringer om rasen? Et annet spørsmål er om noen kunne si seg villige til et besøk fra meg. Jeg vurderer å skaffe meg hund, men har reagert på noen hunderaser. Jeg ønsker derfor å sjekke om jeg reagerer på denne rasen. Jeg kommer aldri til å skaffe meg en hund jeg vet jeg reagerer på. På forhånd takk!
Dr_ag_on_86 Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Hei:) er det pincher eller dverpincher du vil ha? du kan prøve å dra på dyrebutikken som ligger i kjelleren til byhaven. Hun som driver denne butikken, har to dvergpinchere, disse er stort sett med henne på jobb, og hun er KJEMPETRIVELIG! så du får sikkert hilse, klappe og kose og hennes erfaringer med rasen:)
Gjest jenteløve87 Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 For et godt tips! Det skal jeg gjøre:-)
Renesmee Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg kan ikke si noe om pinscheren, men jeg har to dvergpinschere. Pelsstell vet vi ikke hva er, for de har kort hår og røyter ikke og da er det heller ikke behov for pelsstell, annet enn at vi dusjer de og vasker de med hundeshampo en sjelden gang , eller hvis de har vært i kontakt med illeluktende myrvann på tur. Jeg er kjempefornøyd med mine to. Rolige innendørs, ekstremt kosete og gode, og glade i å være med på turer. Selv om de er små er det ingen problem å ha de med på lange turer i skog og mark, samtidig som det ikke er krise om de ikke får lang tur en dag været er dårlig (mine nekter å gå tur hvis det er kaldt, regner og blåser samtidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå