Gå til innhold

London: Hva finnes der for mannfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og søstra mi skal dra med oss pappan vår på julegaveshopping i London, og vi mistenker at det kan bli litt kjedelig å være med oss i alle butikker...

Er det noen som vet om noe som er gøy for mannfolk å gjøre i London? Han blir jo gåendes alene hvis han ikke skal gå med oss, så da er det ikke så spennende å sitte på en pub timesvis.

Har søkt meg fram til at det ligger en Harley butikk litt utenfor London, mulig vi sender ham dit da han kjører harley selv. Ellers er har interessert i mye rart, men ikke noe særlig i fotball eller kunst. Han har en gammel Wolseley, som vel er et britisk bilmerke (?), men jeg finner ikke ut om det finnes noen utstilling med gamle biler eller noe i London..

Noen som har noen andre forslag til hva vi kan finne på til ham?

Gleder meg skikkelig til London-tur, elsker London ♥

Flere som skal til London i høst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ei Ferrari-sjappe like ved Oxford Circus... Står en ekte racer-bil der med engang du kommer inn. London-Eye for utsikt over byen, Madame Toussauds... spør om han tør å ta turen gjennom skrekkammeret. Dritskummelt mens det pågår, kjempeartig etterpå. Tour-buss, båt, gåtur, spesielt den siste kan være gøy hvis man har en interesse for historiske finurligheter. Det finnes et selskap, tror det var Big Red Buss Company... usikker, som du bra trenger kjøpe en billett hos. Ellers, var på musikalen We Will Rock You, var skeptisk i utgangspunktet, men det var helt fantastisk. Til slutt, det fins jo haugevis med museeumer i London, med historie og mye forskejllig og rart. Mumie-utstillinger og lignende.

Kos deg i London.

Skrevet

Den Ferrari sjappa skal jeg sjekke ut, det hadde han sikkert likt! Ellers har vi tenkt på Madame Toussauds, men da må vi gå sammen alle tre! Musikal skal vi også på, Phantom of the Opera, gleder meg sykt.

Takk for tips!!

Skrevet

Hei

Det spørs jo litt hva mannen er interessert i men jeg koste meg da jeg var på tur til London nylig...se på http://gardkarlsen.com/blog/?tag=london-2009 . Jeg dro på sightseeing og fikk med meg Tower of London, tok London Eye, besøkte båten HMS Belfast på elva, gikk på naturhistorisk museum og British museum osv. London er jo fantastisk hvis man er glad i historie og kultur :-)

Skrevet
Hei

Det spørs jo litt hva mannen er interessert i men jeg koste meg da jeg var på tur til London nylig...se på http://gardkarlsen.com/blog/?tag=london-2009 . Jeg dro på sightseeing og fikk med meg Tower of London, tok London Eye, besøkte båten HMS Belfast på elva, gikk på naturhistorisk museum og British museum osv. London er jo fantastisk hvis man er glad i historie og kultur :-)

Hei! Joda, vi skal på sightseeing og ta London Eye og besøke Madame Toussuads ihvertfall, muligens også Tower of London, men det vil vi gjøre sammen alle tre. Er ikke helt sikker på hvor interessert han er i historie og kultur, men han overrasker stadig denne pappan vår, så kanskje han får lyst til å besøke et museum. Men ellers tenkte jeg nok kanskje litt mer på butikker retta for menn (som ferrari, harley davidson, clas ohlson (haha)) eller utstillinger med f.eks gamle biler, motorsykler, maskiner, duppeditter. Men denne båten du besøkte, var det noe spesielt med den? (HMS Belfast)

Takker for svar =)

Skrevet

Hei

HMS Belfast er et skip som har tjenestegjort i den britiske marinen og man går rundt og ser på skipet og man får et headset der man får beskrivelse av livet ombord og det er faktisk gamle besetningsmedlemmer som forteller om hvordan de hadde det da de var ombord på båten under andre verdenskrig. Så jeg synes det var en kul opplevelse ettersom jeg også har vært i marinen :-)

Skrevet (endret)

The Imperial War Museum er veldig bra.

Endret av Donpedro
Skrevet

London Dungeon! Skrekk og gru og veldig morsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...