Gjest XxXx09 Skrevet 12. oktober 2009 #1 Del Skrevet 12. oktober 2009 hvilke butikker har dette? hvor buksene faktisk er fine.. ikke nettbutikker, må prøve bukser! (dritt lei å gå og dra opp buksene mine hele dagen!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sani Skrevet 13. oktober 2009 #2 Del Skrevet 13. oktober 2009 hvilke butikker har dette? hvor buksene faktisk er fine.. ikke nettbutikker, må prøve bukser! (dritt lei å gå og dra opp buksene mine hele dagen!!!!) Hei. Jeg har kjøpt flere par på Cubus, og de sitter kjempe bra. Begge to i lysere denim, en med liksom strikk nederst , trang og den andre har glidelås som går ned fra lommen til midten av lårene. Begge to koster rundt 400-500kr :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 13. oktober 2009 #3 Del Skrevet 13. oktober 2009 Prøv Lee Marion, de har høyt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. oktober 2009 #4 Del Skrevet 13. oktober 2009 Levis 627 - knallfine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå