Skogtussa Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har i flere år brukt Vichy Thermal ansiktskrem som man kjøper på apoteket. Det skal sies at jeg har vært fornøyd med denne kremen, men nå begynner jeg å bli lei, og har lyst til å prøve noe annet. Jeg er nok ikke så flink til å rense huden min og slikt, men bruker litt peeling for ansiktet innimellom. Jeg har normal hud, og kanskje en smule tørr (i hvertfall på denne årstida). Jeg smører ansiktet mitt hver dag etter dusj, for da blir jeg gjerne stiv i maska.. Har noe sorte prikker på nesa som jeg godt kunne tenke meg å bli kvitt. Jeg er forresten 28 år, om det skulle ha noe å si. Har forsøkt Dermalogica for noen år siden, men den likte jeg ikke i det hele tatt. Har dere noen tips til gode kremer og annen hudpleie som kan passe huden min? (gjerne noe man kan bestille via nettet! )
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Det virker som om du har kanskje fuktfattig hud (blir stram i maska etter dusj), så da vil jeg anbefale en fuktmaske fra Decleor som heter Hydra Floral, jeg bruker denne som nattkrem, og den er veldig god. Decleor har også en Hydra Flora dagkrem. Disse finnes billig på www.cheapsmells.com Ellers til rens har Decleor Cleansing Milk og Tonifying Lotion som er til normal hud, og disse fås billig i stor str (400ml) på www.feelunique.com (fås også på cheapsmells, men ikke i like stor str)
Skogtussa Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2009 Tusen takk for detaljert svar! Skal sjekke ut nettsidene du linket til.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Ikke noe problem Bare håper det var nyttig. Og når jeg sier billig, så mener jeg sammenlignet med hudpleiesalong..Men etter hva jeg vet av priser på Vichy og slike apotekprodukter så er prisene sammenlignbare
Skogtussa Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2009 Nå er jeg litt vanskelig her, men det er jo så mange der å velge i.. Kan du si hva tuben med ansiktskremen heter helt eksakt?
Essie_ Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Den har et langt og vanskelig navn: Hydra Floral Anti-Pollution 'Flower Nectar' Moisturising Cream Hydra Floral krem (40 ml - under mva-grensa) Hydra Floral krem (50 ml - over mva-grensa) Hydra Floral fuktighetsmaske
Skogtussa Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2009 Supert! Tusen takk, Anemsi! Jeg bør vel forsåvidt rense huden min også. Prøve å bli litt flinkere til å ta vare på meg selv, men hva anbefales da av Decleor? Gjerne noe som er så enkelt som mulig, og helst noe "alt-i-ett" opplegg, så jeg ikke trenger mange forskjellige produkter. Tror jeg skal teste ut sminkefjerneren i dette merket også
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg syns Decleor Cleansing Milk+Tonifying Lotion fjerner sminke (jeg trenger ikke mascara fjerner), så ville ikke hatt noen ekstra sminkefjerner, om du ikke trenger å fjerne øyensminke.
Essie_ Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Supert! Tusen takk, Anemsi! Jeg bør vel forsåvidt rense huden min også. Prøve å bli litt flinkere til å ta vare på meg selv, men hva anbefales da av Decleor? Gjerne noe som er så enkelt som mulig, og helst noe "alt-i-ett" opplegg, så jeg ikke trenger mange forskjellige produkter. Tror jeg skal teste ut sminkefjerneren i dette merket også Bare hyggelig Jeg kan anbefale Foaming Cleanser, det er en rens som passer til alle hudtyper, og man slipper å bruke toner (som man bør hvis man velger Cleansing Milk). Og det er bare et stort pluss at at Foaming Cleanser lukter himmelsk! Endret 13. oktober 2009 av Anemsi
Skogtussa Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. oktober 2009 Nå har jeg bestilt varene fra Cheapsmells, så får vi håpe jeg blir fornøyd. Har lest litt rundt på nettet om disse kremene dere anbefalte, og det ser jo ut til at svært mange er fornøyde med produktene! Det skal bli deilig med litt skjønnhetspleie nå kjenner jeg. Nå er det bare turen til frisøren som mangler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå