Rime Skrevet 12. oktober 2009 #1 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har allerede begynt å få forespørsler om ønskeliste til min lille sønn på halvannet år. Prøver å si at han ønsker seg klær og leker, men folk vil ha mer spesifikke ønsker visst:) Trenger litt inspirasjon... Hva ønsker ditt barn seg til jul? (og hvor gammel er han/hun)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
little_me87 Skrevet 12. oktober 2009 #2 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har en sønn på 3 år som ønsker seg en stor leke-gravemaskin av merket bruder. Vi var innom en lekebutikk for å kjøpe en gave, og da så han denne gravemaskinen. Og har i flere sammenhenger snakket om denne,og at han ønsker seg dette i julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #3 Del Skrevet 15. oktober 2009 Bruder er gode kvalitetsleker, veldig populær uteleke som varer (sier jeg som er mamma til mange gutter...) Her er litt av de tingene jeg har ønsket til mine barn opp gjennom tidene; Ullundertøy Parkdress Gode basisplagg til barnehage Hansker og/eller votter (forsvinner minst ett par pr barn i.l.a sesongen) Bøker (alderstilpasset selvsagt) Store lego Startsett med Briotog Fingermaling (eller annen maling - etter alder) Plastilina Byggeklosser (av den gode, gammeldagse sorten - fargerike treklosser i ulike størrelser). Mine barn brukte disse mye og lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 15. oktober 2009 #4 Del Skrevet 15. oktober 2009 mine barn har så mye leker at vi rett og slett ikke har plass til mer! Så her ønsker de seg - Ull stillongs / trøye, ull sokker. (jenta på 4 vil veldig gjerne ha ROSA ull..) så det er jo litt barnas ønsker også.. - Andre klær - Gavekort/penger til Kaptein Sabeltann billetter til sommeren. - Også ønsker de seg tilbehør til leker de allerede har, slik som mere togskinner/tog til Brio togsettet, mer lego/duplo klosser, perler, perler til perlekjede, modell leire... minsten på 2,5 fortalte farmor at han ønsket seg mere leverpostei til jul så han er ikke så kravstor enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 16. oktober 2009 #5 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jenta vår er 1,5 år, så å si hva hun ønsker seg er ikke så lett Men hun elsker duploklosser og drømmehagen, så kommer til å si at hun ønsker seg det eller klær. Vi har kjøpt litt av gaven hennes, en hopsi daisy dukke (drømmehagen). Den kommer hun til å bli kjempeglad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. oktober 2009 #6 Del Skrevet 16. oktober 2009 Vår gutt er ikke mer enn 14 mnd enda, og aner ikke hva jul er, eller at han kan ønske seg noe, vet vel ikke hva det er å ønske seg noe heller... Men jeg ønsker ham noe klær, og egentlig trenger han vel ikke så mye leker, men jeg tenker at da er det bedre han får noe som er noe skikkelig, enn masse smådill som bare går i stykker, så da tenker jeg det er bedre med f.eks dublo. Tror han kommer til å få noe av det, ellers må vi vel tenke ut litt mer konkret etterhvert ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. oktober 2009 #7 Del Skrevet 16. oktober 2009 Vi ønsker oss klær og utstyr til gutten vår. Ull- og fleeceklær, votter, luer, utetøy etc. Praktiske ting som egner seg i barnehagen! Vi vil helst ikke ha leker, men det vet jeg vi får uansett hva vi sier ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru hønemor Skrevet 18. oktober 2009 #8 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vi ønsker oss klær og utstyr til gutten vår. Ull- og fleeceklær, votter, luer, utetøy etc. Praktiske ting som egner seg i barnehagen! Vi vil helst ikke ha leker, men det vet jeg vi får uansett hva vi sier ... Vi forsøker også å styre unna leker. Barnet vårt er 1 1/2 år i jula, og vi kommer til å ønske oss ny bilstol fra besteforeldrene hennes. Ellers ønsker vi treleker (feks frukt og div mat i tre), men dette finnes hovedsaklig på nettbutikker, så her faller jo alle besteforeldre og oldeforeldre utenom. Ellers ønsker vi klassiske bøker (Hakkebakkeskogen osv), samt klær i 1-2 str over det hun bruker nå. Leker og "en liten dings attåt" sier vi strengt ifra om at vi IKKE ønsker! Folk vet at vi er litt miljøfreaks (ihvertfall sammenlignes med resten av slekta), så dette håper og tror jeg at de respekterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. oktober 2009 #9 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ang treleker. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men her i Oslo har i hvert fall Sprell butikker både på Majorstua, Grünerløkka og i Sandvika, og de har masse leker i tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå